رئیس جمعیت هلال احمر رودبار با اشاره به تصادف دو خودروی پراید و کامیون در محور قدیم رودبار به رشت، گفت: راننده خودروی پراید که گیر کرده بود با تلاش امدادگران نجات یافت.

گیل خبر/به گزارش مهر،مهدی احدی با اشاره به جزئیات تصادف دو دستگاه خودروی پراید و کامیون در محور قدیم رودبار به رشت (حوالی گنجه رودبار)، اظهار کرد: به محض دریافت گزارش تصادف تیم امداد و نجات پایگاه شهید آقایی هلال احمر رودبار به منطقه اعزام شد.

وی با اشاره به شرایط سخت امداد و نجات در سوانح رانندگی، افزود: با توجه به شدت جراحت و آسیب دیدگی و تصادف سنگین، تیم امداد و نجات هلال احمر رودبار عملکرد رضایت بخشی از خود نشان داد.

رئیس هلال احمر رودبار با بیان اینکه تیم امداد و نجات تمام دقت و سرعت خود را برای نجات افراد آسیب دیده بکار می‌گیرد، گفت: برخور دو خودروی سواری پراید با کامیون در مسیر قدیم رودبار --رشت (بعداز گنجه) دو مصدوم داشت که یکی از مصدومان این حادثه به علت شدت تصادف و جراحت بالا در خودروی خود گرفتار شده بود.

وی ادامه داد: با بکارگیری تجهیزات تخصصی ست نجات توسط نجات گران پایگاه شهید آقایی رهاسازی و به مراکز درمانی انتقال داده شد.

احدی اضافه کرد: حفظ خونسردی و اعتماد به تیم امداد و نجات می‌تواند در بسیاری از حوادث به کمک شخص آسیب دیده بیاید که باید مورد توجه افراد قرار گیرد.