گیل خبر/ حجت الاسلام و المسلمین احسان‌الله محمدی امشب در مراسم ویژه ماه رمضان ویژه اصحاب رسانه گیلان با بیان اینکه اصحاب رسانه از فرهیختگان جامعه هستند، اظهار کرد: رسانه‌های کشور باید با روحیه بسیجی و جهادی به حل مشکلات جامعه کرده و باعث امیدواری در بین آحاد مردم شوند.
وی خبرنگاران را یکی از زحمتکشان کشور در عرصه‌های مختلف دانست و گفت:شغل خبرنگاری از قضاوت سخت‌تر است زیرا می‌توان با یک قلم بسیاری حقی را ناحق کرد.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به شناسایی حقیقت جامعه توسط اصحاب رسانه بیان کرد: رسانه‌ها باید با تلاش شبانه‌روزی حقیقت موجود در جامعه را شناسایی و برای مردم بازگو کنند.
محمدی یکی از رسالت‌های خبرنگاران را انجام نهضت تولید محتوا دانست و تصریح کرد: در حوزه نهضت تولید محتوا و مسائل فرهنگی باید رسانه به بهترین نحو عمل کنند زیرا هدف دشمن نابودی فرهنگ در کشور است.
وی با اشاره به نقش بی دلیل اصحاب رسانه در مبارزه با جنگ‌‌روانی استکبار گفت: رسانه‌ها ظرفیت خوبی در حوزه مبارزه با جنگ نرم دارند به همین منظور مقام معظم رهبری خبرنگاران را افسران جنگ نرم در کشور معرفی کردند.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه اصحاب رسانه متولیان اصلی جهاد تبیین در کشور هستند، اظهار کرد: یکی از متولیان اصلی اجرای جهاد تبیین در کشور اصحاب رسانه هستند که باید به آن توجه شود.
مهدی پارسا با تاکید بر لزوم بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط اصحاب رسانه در گیلان گفت:
برجسته کردن دستاوردهای انقلاب یکی از مهم‌ترین اهداف جهاد تبیین است زیرا رسانه‌های معاند در تلاش برای وارونه جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.
وی رسانه را مهم‌ترین قشر جامعه دانست و افزود:رسانه مهمترین قشر جامعه است لذا از شما درخواست دارم به جهاد تبیین توجه کنید.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در خصوص تحقق مطالبات خبرنگاران در جامعه بیان کرد: در خصوص تحقق مطالبات خبرنگاران باید گام‌های اساسی برداشته شود و در این خصوص اقدامات خوبی اتخاذ شده است.
به گفته پارسا، اداره کل ارشاد اسلامی رایزنی‌های لازم در راستای حل مشکلات خبرنگاران در گیلان انجام داده است و در خصوص بیمه خبرنگاران و مسکن خبرهای خوبی به زودی شنیده می‌شود.
وی با ابراز خرسندی از برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای ویژه بانوان در گیلان بیان کرد: به زودی برگزاری اولین رسانه بانوان با عنوان حریم رسالت در گیلان برگزار می‌شود که در کشور بی نظیر است.
به گزارش....در پایان این مراسم از پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان رونمایی شده و سرهنگ پاسدار عباس حسینی به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره ابوذر در این استان معرفی شد.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : سپاه قدس گیلان

نظر شما:

security code