«آرمین بشرویه» از هنرمندان جوان و صاحب نام استان گیلان و شهرستان آستارا در حوزه تئاتر دار فانی را وداع گفت.

گیل خبر/ به گزارش ایسنا،مرحوم آرمین بشرویه از هنرمندان برجسته تئاتر و سینمای استان گیلان و شهرستان مرزی آستارا روز یکشنبه بر اثر بیماری در بیمارستان دکتر شریعتی تهران درگذشت. مرحوم همزمان با عید غدیر خم به دنیا آمد و ایام لیالی قدر و شهادت حضرت علی (ع) به دیار باقی شتافت.

آرمین بشرویه مبتکر کاراکتر هنری سیلورمن (مرد نقره‌ای) در ایران بود و توانسته بود در دهه گذشته تحول عظیمی را در هنر تئاتر و به خصوص صنعت تبلیغات در سطح کشور ایجاد کند. این هنرمند گیلانی چندین مقام برتر را در جشنواره‌های مختلف تئاتر در عرصه ملی و استانی کسب کرده بود و علاوه بر فعالیت مستمر در هنر نمایش کشور، با گروه‌ها و کارگردان‌های مختلف داخلی و خارجی در عرصه های بین المللی، به خصوص در کشورهای کوزوو و لهستان به ایفای نقش پرداخته بود.

 آرمین بشرویه متولد ۱۳۶۱ شهر بندر مرزی آستارا و فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر و سینما از دانشگاه سوره تهران است.

کسب عنوان بازیگر سوم مرد جشنواره تئاتر فجر ایران در بخش دانشجویی، کاندیدای بهترین بازیگر مرد چهارمین جشنواره تئاتر شهر، حضور در فستیوال های نمایش کشورهای جمهوری کوزوو و لهستان و ایفای نقش در بیش از ۳۰ نمایش در شهرهای تهران، رشت، شیراز، اصفهان، کیش، مشهد، ساری، رامسر، آستارا، تالش و سایر شهرهای کشور، بخشی از افتخارات این هنرمند می باشد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code