مسئول سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به برنامه‌های سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت در ایام ماه مبارک رمضان گفت: رزمایش سیاسی و نشست‌های روشنگری در بیش از ۸۰ مسجد هدف شهرستان رشت برگزار می‌شود.

گیل خبر/ سید صادق آقازاده در گفتگو با خبرنگاران با تبریک ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در ماه رمضان تقوای مومن به میزان بالایی تقویت می‌شود و لازم است تا در این ماه از هرگونه گناه پرهیز شود.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای تمرین بندگی است، گفت:  ماه رمضان فرصتی بی‌بدیل برای توبه، طهارت، خلوص و توجه به ابعاد اجتماعی و سیاسی تقوا است.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به برنامه‌های سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت در ایام ماه مبارک رمضان افزود: رزمایش سیاسی و نشست‌های روشنگری در بیش از ۸۰ مسجد هدف شهرستان رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جامعه هدف این نشست ها جوانان و نوجوانان هستند، گفت: حضور در مدارس و دانشگاه‌ها برای نشست های روشنگری و بصیرت افزایی از دیگر برنامه‌های سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت می باشد.

آقازاده با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی در زمینه روز جهانی قدس نیز گفت: به جرات می‌توان گفت رژیم‌صهیونیستی امروز در شکننده‌ترین و متزلزل‌ترین شرایط خود قرار دارد و این شکنندگی را ساکنان سرزمین اشغالی کاملا احساس کرده‌اند تا آنجایی که صدای خود صهیونیست‌ها را نیز در آورده است و این خشم آنها بعد از روز قدس نیز چندین برابر خواهد شد.