نهمین حضور رسمی استاندار گیلان در شهرستان رودسر؛
۱۴۰۱/۰۱/۲۶ ۲۱:۲۹ چاپ

نهمین سفر استاندار گیلان به رودسر امروز در حالی انجام شد که نماینده ولی فقیه در گیلان همزمان در خطبه های نماز جمعه رشت،تاکید کرد مسئولان مردم سراسر استان را بصورت یگانه ببینند و در توزیع اعتبارات اولویت ها و تساوی در توزیع اعتبارات استان را لحاظ کنند. 

گیل خبر/ سعید کتمان:استاندار گیلان امروز از طرح های ساحلی و عمرانی شهرستان رودسر بازدید و در نمازجمعه رودسر حضور یافت . باتوجه به عکسهای منتشر شده، در این بازدیدها از حضور نماینده شهرستان خبری نیست.

بازدیدهای متعدد دکتر عباسی و انتصاب مدیران از شهرستان رودسر، با توجه به سابقه نمایندگی وی از این حوزه انتخابیه، به شائبه توجه خارج از چارچوب عدالت و نامتوازن به شهرستان رودسر دامن زده است.
در انتخابات دوره گذشته مجلس، حجت الاسلام محمد صفری امام جمعه سابق املش با کسب بیش از ۲۵ هزار رای و با اختلاف حدود ۴ هزار رای و شکست رقیب خود اسدالله عباسی، نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی شد.
همچنین نباید از خاطر برد که اولین سفر رسمی استاندارگیلان به فاصله چند ساعت از معارفه خود و به مدت دو روز در ششم و هفتم آبان ماه به شهرستان رودسر بوده است.
نگاه کلی به این موارد به گمانه زنی و نظر برخی از منتقدین و فعالین سیاسی گیلان قوت می بخشد که شاید اسدالله عباسی در تلاش برای بازگشت به عرصه انتخابات مجلس از حوزه انتخابی رودسر و جبران شکست سنگین خود در این حوزه باشد.
براساس آنچه که در رسانه ها منتشر شده، اسدالله عباسی در مدت ۵ ماه و ۲۰‌ روز گذشته، به صورت رسمی در ۹ روز متفاوت در قالب برنامه های بازدید از پروژه های عمرانی و اقتصادی، سلامت محور، سواحل و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و ... در شهرستان رودسر حضور یافته است.
این تعداد حضور در رودسر در حالی است که نماینده عالی دولت در گیلان به برخی از شهرستانها نظیر آستارا، سیاهکل، املش، ماسال و رضوانشهر فقط یکبار سفر کرده است.
و بخش های بزرگ شهرستان رشت که جمعیت آنان حتی از برخی شهرستان ها بیشتر است و از انواع محرومیت‌ها رنج می برند، شاهد عدم حضور و یا حضور کمرنگ استاندار گیلان در قالب سفرهای رسمی بوده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما امروز امام جمعه رشت نیز در خطبه های نماز جمعه نگاه متوازن و همراه با عدالت به شهرستان ها را خردمندانه توصیف و از مسئولان امر خواست از نگاه شمال، جنوب، شرق و غربی به استان بپرهیزند.
قطعا شهرستان رودسر با داشتن ظرفیت‌های منحصر به فرد در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و گردشگری نیازمند توجه مدیران استان برای پیشرفت و بالندگی بیشتر است و مسئولان باید برای پیگیری مطالبات و مشکلات مردم این منطقه اهتمام داشته باشند، اما استاندار گیلان به عنوان رئیس جمهور استان، استاندار همه استان است و لازم است در برنامه ریزی سفرهای خود به شهرستان‌ ها به این موضوع توجه نماید.