گیل خبر/ فیلم کوتاه «حباب» به کارگردانی حامد اریب، موفق شد که ۳ جایزه بخش مستند جشنواره بین‌المللی فیلم گرالها Gralha Film Festival کوردوبا در برزیل را از آن خود کرد. جایزه بهترین مستند، بهترین کارگردانی مستند و بهترین تدوین فیلم مستند جوایزی هستند که فیلم حباب به عنوان نماینده ایران در این جشنواره کسب کرد. مراسم اختتامیه این جشنواره به صورت آنلاین در تاریخ ۵ آوریل سال‌جاری برگزار شد.

فیلم کوتاه حباب، که به تهیه‌کنندگی حامد اریب و همکاری شرکت سینمایی «لوتوس فیلم بی وی» «LUTUSFILM BV» از کشور هلند و شرکت فیلم‌سازی «سیکا فیلم» تهیه شده است، روایت مردی است که کشور خود را بی خبر و خداحافظی ترک می کند، و اکنون در غربت، مادر، پاسخش را نمی‌دهد، «حباب» روایت سرگشتی انسان است که در غربت تجربه می‌کند، روایت جبر و غربت و برای یافتن راهی برای ادامه زندگی تلاش می‌کند، ولی مهاجرت و غم غربت ویرانگر است و زندگیِ در تعلیق.

فیلم کوتاه «حباب» به کارگردانی حامد اریب، پیش از موفق شده بود که جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و فیلمنامه فستیوال FFTG 2020 نیویورک و بهترین فیلم مستند کوتاه جشنواره برلین ایندی 2021 و جایزه ویژه هیات داوران جشنواره فیلم کودکان آریایی جیپور هندوستان ۲۰۲۱ و جایزه بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه و بهترین تدوین جشنواره فیلم مستقل برزیل و چندین جوایز دیگر از فستیوالهای جهانی فیلم را کسب کند.

این فیلم کوتاه داستانی در کشورهای ترکیه و ایران تصویربرداری و تولید شده است و مدت زمان این فیلم ۲۱ دقیقه است.

حامد اریب هم اکنون مشغول تهیه و تولید فیلم‌های کوتاه اپیزودیک« قصه‌های مهیار» به تهیه‌کنندگی مهیار قاسمی‌پور می‌باشد که با همکاری بهترین هنرپیشه‌های گیلانی در حال تصویربرداری می‌باشد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code