جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن دیدار با محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل این شرکت، به گفتگو پیرامون مسائل صنعت برق پرداخت.

گیل خبر/ در این دیدار کوچکی نژاد ضمن تبریک انتصاب محمدتقی مهدیزاده بعنوان مدیرعامل توزیع برق گیلان، اظهار داشت: صنعت برق کشور طی سالیان اخیر با چالش جدی مواجه شده است که نیاز به اقدامات اساسی و زیربنایی در این حوزه کاملا محسوس و ضروری می باشد.

وی تاکید کرد: باتوجه به اهمیت و ضرورت وجود برق در زندگی مردم، تامین رفاه و آسایش شهروندان در گرو پایداری شبکه های برق است.

نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی افزود: گذر موفق از تابستان سالجاری و سالهای آتی چالش جدی صنعت برق است و می توان با رفع ضعف برق ها و رفع فرسودگی شبکه های توزیع برق به تامین آسایش مردم کمک کرد.

همچنین در این نشست محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: سال گذشته سال بسیار سختی برای صنعت برق کشور بود و باید با تدابیر و اقدامات جدی از بروز و تکرار این مشکلات پیشگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: عزم وزارت نیرو و شرکت توانیر بر رویت پذیری و کنترل پذیری مصرف برق مشترکین در تعرفه های مختلف است و نصب کنتورهای هوشمند در این زمینه با جدیت در دست اقدام است.

مهدیزاده گفت: برای خدمت رسانی شایسته و مناسب به مردم همراهی و همدلی مشترکین لازمه و اصل مورد نیاز است و امیدواریم بتوانیم با تلاش و کوشش تمامی کارکنان و همگرایی مسئولان استان بتوانیم خدمت رسان مردم شریف استان به بهترین شکل ممکن باشیم.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code