نشست صمیمانه ابراهیم نجفی نماینده مردم شریف شهرستان آستانه اشرفیه با محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان به میزبانی این شرکت صورت پذیرفت.

گیل خبر/ در این نشست نجفی اظهار داشت : جهت تخصیص اعتبارات لازم برای ترمیم شبکه های فرسوده برق باید تلاش جمعی ، در کل استان صورت پذیرد و نقش شرکت توزیع برق استان در این زمینه بسیار پررنگ می باشد.

وی افزود: نیروهای خدوم شرکت توزیع برق گیلان در تمامی شهرهای استان تحت هر شرایطی همیشه آماده خدمت رسانی به هم استانی های خود هستند و این موضوع شایسته تقدیر است.

در ادامه مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن تشکر از همکاری شایسته نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تمامی تلاش مجموعه صنعت برق کشور درراستای گذر از پیک بار تابستان سالجاری و همچنین تداوم تامین برق پایدار برای سال های آتی بصورت مستمر و همیشگی است.

وی افزود: بمنظور جلوگیری از تلفات برق در شبکه توزیع، بازسازی و استاندارد کردن شبکه های آسیب دیده و اصلاح و بهینه سازی شبکه های فرسوده و جایگزینی آنها با کابل خودنگهدار از اولویتهای بسیار مهم اینشرکت در سال جاری می باشد و با پیگیری لازم انشااله پس از تامین اعتبار از سوی شرکت توانیر و منابع استانی اجرای آنها در دستور کار شرکت قرار می گیرد .

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code