عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به ادامه دار بودن سوال از وزیر تعاون، گفت: ۸ سوال درباره وزیر تعاون اعلام وصول شده که در صحن مجلس باید پاسخ داده شود.

گیل خبر/ به نقل از مهر، خلیل بهروزی فر شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به اینکه طرح ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی تصویب و به معاونت حقوقی مجلس ارجاع شد، اظهار کرد: زمان بررسی این طرح مشغول بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ بودیم و به همین علت نیز رسیدگی به طرح مذکور به تعویق افتاد اما بیش از ۱۸۰ نماینده در دستور کار قرار گرفتن این طرح را امضا کرده‌اند و به زودی بررسی می‌شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: ظرف مدت دو الی سه هفته آینده طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد و کلیات آن تصویب می‌شود

وی با اشاره به سوال نمایندگان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیان کرد: نمایندگان وظیفه نظارت بر کار دولتمردان را دارند و بر این اساس درباره نحوه تغییر و تحول این وزارتخانه سوالاتی مطرح شد.

نماینده فومن و شفت در مجلس ادامه داد: همچنین در خصوص به کارگیری مدیران ضعیف و ناکارآمد که بر اساس سفارش و رفاقت در این وزارتخانه به کار گرفته شده‌اند نیز از وزیر مربوطه سوال شد.

بهروزی فر با اشاره به ادامه دار بودن سوال از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تصریح کرد: ۸ سوال درباره وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شده که در صحن مجلس باید پاسخ داده شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه مدیریت آب زراعی باید پیش از شروع فصل کشاورزی انجام شود اما در عمل چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد، افزود: دغدغه‌های زیادی در حوزه تأمین و مدیریت آب زراعی وجود دارد و با وجود انجام اقدامات از سوی متولیان، اما همچنان نگرانی‌ها وجود دارد و بخشی از اقدامات پیشگیرانه نیز در آینده انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه جاده ملاسرا به شفت ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان داشت: در سفر اخیر استاندار گیلان به شهرستان شفت از وی تکمیل این محور در سال ۱۴۰۱ را مطالبه کردیم.

بهروزی فر تاکید کرد: در سفر رئیس جمهور به گیلان، مصوبه ۶۰ میلیارد تومانی برای شهرستان شفت در نظر گرفته شد که تاکنون ۱۰ میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code