مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان استفاده از تمامی ظرفیتها جهت پیشبرد اهداف تبیین شده شرکت توانیر وتلاش حداکثری جهت تعریف فرآیندها و ارائه خدمات به صورت غیر حضوری به مشترکین و متقاضیان را مهمترین برنامه این شرکت در سال جدید دانست.

گیل خبر/ در این نشست محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان ضمن تبریک سال نو و آرزوی توفیق برای تمامی تلاشگران صنعت برق در سال جاری به تشریح برنامه ها و اهداف کلان شرکت در حوزه هوشمندسازی به ویژه موضوع کنترل پذیری و رویت پذیری پرداخت.

وی درهمین راستا گفت :جهت تأمین برق پایدار،حرکت به سوی مدیریت بار شبکه انکار ناشدنی است ،لذا توسعه رویت پذیری و کنترل پذیری از طریق توسعه لوازم اندازه گیری هوشمند یکی از مهم‌ترین ابزارها برای پیاده‌سازی طرح های مدیریت مصرف می باشد که از سالیان گذشته در دستور کار صنعت برق قرار گرفته و هم اکنون با سرعت بیشتری در استان گیلان درحال پیگیری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: با کنترل پذیر کردن مشترکین از راه دور، قابلیت اعمال محدودیت بار مصرفی برای مشترکین پر مصرف در ایام پیک فراهم می شود که می تواند کمک بسزایی به پایداری شبکه و عدم قطع سایر مشترکین بالاخص مشترکین خانگی داشته باشد.

مهدیزاده برخورداری از برق مستمر و پایدار را حق همه شهروندان و مشترکین برق دانست و بر لزوم همکاری ،تعامل و هم افزائی کارکنان این شرکت برای خدمت رسانی مطلوب تر به مردم تأکید کرد.

وی در خصوص افزایش ضریب اطمینان شبکه اظهار داشت : باید با برنامه مدون و کارشناسی نسبت به پایش شبکه های توزیع اقدام شود به نحوی که با شناسائی نقاط حادثه خیز و قابل بهبود شبکه نسبت به ترمیم و مقاوم سازی آنها با در دستور کار قرار دادن دو طرح جهادی و تاب آوری و پیگیری مستمر آن اقدامات لازم صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت : استفاده از تمامی ظرفیتها جهت پیشبرد اهداف تبیین شده شرکت توانیر وتلاش حداکثری جهت تعریف فرآیندها وارائه خدمات به صورت غیر حضوری به مشترکین و متقاضیان مهمترین برنامه این شرکت در سال جاری خواهد بود.

محمد تقی مهدیزاده درهمین راستا بیان داشت : ضروری است تمامی همکاران در جهت افزایش ضریب نفوذپذیری سامانه برق ایران (برق من) در بین مشترکین و متقاضیان تلاش مضاعفی نمایند تا از فرصت های مغتنم موجود بتوان خلاقیت و پیشنهادات ارزنده درون سازمانی و برون سازمانی را افزایش داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در خصوص سامانه جامع وکاربردی برق من و سایر مزایای استفاده از آن تصریح کرد: مشترکین محترم می توانند با استفاده از اپلیکیشن برق من، ضمن دریافت تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان با انتخاب پله مصرف و مراجعه به گزینه قبض،از جزئیات صورتحساب الکترونیکی خود مطلع شوند.

مهدیزاده در انتها افزود : چنانچه هر مشترک پیش از آغاز هر ماه،پله مصرف خود را انتخاب نماید و مصرف خود را در چارچوب پله منتخب مدیریت کند و همچنین انتخاب پله مصرفی اش کمتر از مصرف دوره مشابه وی در سال گذشته باشد از پنج درصد تخفیف در صورتحساب نهائی بهای برق مصرفی برخوردار خواهد شد.

لازم به توضیح است در این نشست که در سالن پیامبر اعظم(ص) شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برگزار شد، معاونین و مدیران اجرائی این شرکت در خصوص عملکرد خود در سالی که گذشت و برنامه های مدون وقابل اجرا در سال جاری مطالبی را ارائه کردند.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code