0c1e967e 56f0 4128 b5e9 7814676dbdee 20220327 123739

محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ، طی دیدار نوروزی به گفتگو و تبادل نظر با احمد دنیا مالی نماینده مردم شریف شهرستان بندر انزلی پرداخت.

گیل خبر/ در این نشست دنیامالی اظهار داشت : جهت تخصیص اعتبارات لازم برای ترمیم شبکه های فرسوده برق باید با تلاش جمعی ، در کل استان صورت پذیرد و نقش شرکت توزیع برق استان در این زمینه بسیار پررنگ می باشد.

وی افزود: نیروهای خدوم شرکت توزیع برق گیلان در تمامی شهرهای استان تحت هر شرایطی همیشه آماده خدمت رسانی به هم استانی های خود هستند و این موضوع شایسته تقدیر است.

در ادامه مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن تشکر از همکاری شایسته نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تمامی تلاش مجموعه صنعت برق کشور درراستای گذر  از پیک بار تابستان سالجاری و همچنین تداوم تامین برق پایدار برای سال های آتی بصورت مستمر و همیشگی است.

وی افزود: بمنظور جلوگیری از تلفات برق در شبکه توزیع، بازسازی و استاندارد کردن شبکه های آسیب دیده و اصلاح و بهینه سازی شبکه های فرسوده و جایگزینی آنها با کابل خودنگهدار از اولویتهای بسیار مهم اینشرکت در سال جاری می باشد و با پیگیری لازم انشااله پس از تامین اعتبار از سوی شرکت توانیر و منابع استانی اجرای آنها در دستور کار شرکت قرار می گیرد .

دیدار نوروزی و نشست صمیمی حسن محمدیاری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال با محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان به میزبانی این شرکت صورت پذیرفت.

محمدیاری ضمن تشکر از فعالیت های توزیع برق گیلان اظهار داشت: اهمیت برق و جایگاه آن در زندگی امروزی، حساسیت و اهمیت خدمت رسانی در این عرصه را دوچندان می کند.

وی ضمن بررسی برخی درخواست ها در حوزه انتخابی خود، خاطرنشان کرد: هدف اصلی تمام مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جلب رضایت مردم و خداوند متعال است و خدمت رسانی به مردم فرصتی با ارزش برای نیل به این اهداف ارزشمند می باشد.
مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان نیز در این نشست بیان داشت : امیدواریم درسالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین مزین شده است بتوانیم با توجه با ظرفیت های موجود در شاخص های مدون و معین شده این شرکت گام های اساسی و تاثیرگذار برای جلب رضایت مشترکین برداریم.

مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد: وزارت نیرو سالجاری را سال بدون تعطیلی برای صنعت برق درنظر گرفته است و در تلاش هستیم با اجرای برنامه های پیک سایی و مدیریت هوشمند مصرف شامل رویت پذیری و کنترل پذیری تعرفه های مختلف، فصل پیک جاری را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.
وی افزود: پروژهای متعددی در سطح استان در دست اجرا داریم که امیدواریم با تلاش کارکنان، همکاری و همدلی مسئولین و همراهی مردم شریف استان به خوبی مورد اجرا و بهره برداری قرار گیرد.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code