مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بهمراه جمعی ازکارکنان این شرکت با حضور در گلزار شهدای شهرستان رشت در نخستین روز کاری سال 1401 با آرمان های ارزشمند شهدای هشت سال دفاع مقدس وشهداء گرانقدر مدافع حرم تجدید میثاق کردند.

گیل خبر/ محمد تقی مهدی زاده ضمن تبریک سال نو به مشترکین و مجموعه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: شهدا آنقدر از فضایل الهی برخوردار بودند که برای ما و آیندگان در زمینه‌های مختلف، درس‌آموز هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار کرد: ما از شهداء درس مقاومت ،تواضع،فداکاری و میهن پرستی و دفاع از کیان وطن ، انقلاب و نظام اسلامی را آموختیم .

مهدی زاده افزود : راه شهداء راه راستی، صداقت و جوانمردی است و پیروی از سیره شهداء وظیفه شرعی و اخلاقی یکایک ما بعنوان یک ایرانی مسلمان در عصر حاضر است و بی شک خروج از این مسیر ما را دچار چالش و انحراف خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پایان ضمن تاکید بر وظیفه خطیر و رسالت مهم این شرکت در تامین برق پایدار برای مشترکین افزود : حضور ما در این مکان مطهر یک تجدید میثاق بزرگ با آرمان های معمار کبیر انقلاب و شهدای گرانقدر ایران اسلامی است،  تا در نخستین روز کاری سال 1401 با تمام قوا و جدیت و خلوص نیت در جهت اعتلای اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگذار و به تبع آن شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گام برداریم.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code