گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی ، مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان طی دیداری با تیمور پور حیدری ریاست سازمان صمت گیلان پیشاپیش ضمن تبریک فرارسیدن نوروز 1401 پیرامون اهمیت و جایگاه شهرک ها و نواحی صنعتی گفتگو کردند.

پور حیدری در خصوص اهمیت صنایع کوچک بیان داشت : بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط در فراهم کردن بستر مناسب برای نوآوری و افزایش صادرات نقش مهمی دارند و عامل جذب ، اشتغال و آموزش نیروی کار ماهر هستند .

وی در ادامه افزود : شهرک های صنعتی بستر مناسبی برای کار آفرینی و نوآوری در جذب و هدایت سرمایه‌ها در مسیر توسعه اقتصادی کشور است که می بایست مورد توجه جدی قرار گیرند .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ، ضمن تشکر از ریاست سازمان صمت گیلان بیان داشت : صنایع کوچک با صاحبان واقعی آن رونق می یابد و می بایست در جهت توسعه روز افزون صنایع کوچک در سال جدید همه باهم ، دست در دست هم دهیم تا شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش صنعت کشور به ویژه صنایع کوچک باشیم .

وی در خصوص جذب سرمایه گذاران و احیاء واحدهای صنعتی راکد بیان داشت : در صورت راکد ماندن واحدها سعی می کنیم با معرفی سرمایه گذار جدید و انجام نقل و انتقال که با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می شود، سرمایه گذاران جدیدی را به بخش های فاقد بهره بردار معرفی کنیم تا پتانسیل های شهرک ها و نواحی صنعتی استان بلااستفاده باقی نماند.

محبوبی در پایان بیان داشت : تمام تلاش‌مان برای فراهم شدن زیرساخت‌هاست. می بایست زیرساخت‌ها را آماده کنیم تا حمایت از صنایع کوچک محقق شود.