شنبه 28 اسفند 1400 آیین تکریم و معارفه مدیرعامل قبلی و جدید شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بصورت ویدئو کنفرانسی با شرکت توانیر برگزار شد.

گیل خبر/ این مراسم باحضور آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر، محمد اله داد معاون هماهنگی توزیع توانیر و همچنین عباس صابر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق گیلان برگزار شد . 

در این آئین آرش کردی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک پیشاپیش سال نو، اظهار داشت: صنعت برق صنعتی پویا و پیشتاز در کل کشور است و باید از فرصت های خدمتگزاری در این عرصه به خوبی برای جلب رضایت مردم و خداوند تلاش کنیم.
وی افزود: سنگر حساس خدمت رسانی امانتی است و آنچه به یادگار می ماند خدمات شایسته و ماندگار است و تلاش باید براین باشد که شاخص ها و رویه های موجود ارتقاء یافته، به فرد بعدی محول شود.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توانیر گفت: شرکت های توزیع برق نقطه ثقل صنعت برق کشور هستند و محل تبلور کل زحمات این عرصه مهم و حیاتی درکل کشور می باشند.
کردی تاکید کرد: شرایط ویژه ای در صنعت برق کشور داریم و باید تمام هم و غم بر گذر موفق و بدون خاموشی از تابستان 1401 باشد ، همانگونه که با همدلی و وفاق توانستیم از زمستان سالجاری با کمترین مشکل عبور کنیم.
وی گفت: پایش ، رصد و کنترل پذیری مشترکین غیرخانگی باید بصورت کامل درسطح کشور انجام شود و در بخش مشترکین خانگی نیز ، دسته ای که بیش از دو برابر الگو مصرف دارند نیز شامل این موضوع خواهند بود.
وی درپایان گفت: انتظار از استان فرهیخته گیلان این است که خدماتی زیبنده مردم این استان را ارائه کند و همراهی و همدلی کارکنان این شرکت با مدیرعامل جدید را خواستار شد.
همچنین اله داد معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر نیز گفت: وصول مطالبات، رفع فرسودگی های شبکه های توزیع برق گیلان باید مورد پیگیری و اجرا قرار گیرد و باید آمادگی صد درصدی برای گذر از تابستان 1401 بدون خاموشی با برنامه های مدون داشته باشیم. 
همچنین عباس صابر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان ضمن تقدیر از زحمات مدیرعامل پیشین و تبریک به مدیرعامل جدید توزیع برق نیز خاطرنشان کرد: تلاش های توزیع برق گیلان شایسته تقدیر است و باید با حمایت های استانی و شرکت توانیر مسیر را برای رفع مشکلات موجود از جمله برکناری شبکه های فرسوده و نوسازی آنها تسهیل و تسریع کنیم.
همچنین در این مراسم محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل پیشین توزیع برق گیلان ضمن اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در طول دوره تصدی گری خود، از همراهی کارکنان تشکر و قدردانی و برای محمدتقی مهدیزاده در سمت جدید آرزوی توفیق کرد.
محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل جدید توزیع برق گیلان نیز ضمن تشکر از زحمات مدیرعامل قبلی، برخی از چالش های پیش روی شرکت را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد برنامه مدون و ارسالی از سوی شرکت توانیر باید با جدیت و سرعت در سطح استان اجرایی شود.
وی افزود: رسالت اصلی ما تامین امنیت معیشت مردم در حوزه برق است و ضروری است با همدلی و همراهی نقصان های موجود را برطرف کنیم.
در پایان این مراسم ضمن تکریم و تجلیل از زحمات محمد اسماعیل هنرمند ، طی حکمی از سوی آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر محمدتقی مهدیزاده بعنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان منصوب شد .

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code