محمداسماعیل هنرمند جزئیات اجرای طرح احداث کابل خودنگهدار و برکناری شبکه های فرسوده بمنظور ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی در شهرستان رودبار را برشمرد

گیل خبر/ وی گفت : آئین اختتامیه اجرای طرح جهادی احداث کابل خودنگهدار سال 1400 بصورت نمادین در محله پیرانچال شهرستان رودبار با حضور طهمورث عموپور فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد.

در این آئین هنرمند اظهار داشت: مجموعه تلاش کارکنان توزیع برق گیلان در راستای بهسازی و اصلاح شبکه های توزیع برق و تامین برق پایدار برای مشترکین محترم می باشد.

وی افزود: امروز در محله پیرانچال شهرستان رودبار 1925 متر کابل خودنگهدار با اعتباری معادل 2200 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: در سال 1399 نیز بیش از 28 هزارمتر شبکه فرسوده در شهرستان رودبار با کابل خودنگهدار جایگزین شد و برای اجرای آن  بیش از 21200 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

هنرمند در همین راستا بیان داشت :درسال جاری قریب به ۲۸ هزار متر کابل خونگهدار با شبکه سیمی فرسوده  تعویض و درشهرستان رودبار مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین طهمورث عموپور فرماندار رودبار ضمن تشکر از فعالیت های توزیع برق گیلان گفت؛ ایجاد هماهنگی، هم دلی و هم افزایی بین نخبگان و تأثیرگذاران از اولویت‌های پیشرفت و توسعه رودبار است.

وی افزود: هدف اصلی و غایی جلب رضایت مردم است و تلاش مجموعه توزیع برق با وجود شرایط کرونایی در سطح کشور قابل ستایش است و تداوم روند خدمات رسانی به مردم و فراهم آوردن زیر ساخت لازم برای توسعه هرچه بیشتر باید مدنظر باشد.

گفتنی است این آئین با حضور مهدی منوچهری سرپرست توزیع برق شهرستان رودبارو تنی چند از مسئولین محلی اجرا شد.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code