ورزشکاران گیلانی در رقابتهای اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور موفق به کسب ۲ مدال شدند.

گیل خبر/ به نقل از ایرنا؛ رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری گیلان روز سه‌شنبه اظهار داشت: در جریان مسابقات اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور که در استان گلستان جریان داشت، ورزشکاران این استان موفق به کسب یک مقام قهرمانی و یک مقام سومی شدند.

محسن واحدی افزود: در مرحله نهایی مسابقات اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور که با حضور ۷۱ شرکت کننده در سه رده آزاد، بانوان و پیشکسوتان در شهرستان ترکمن استان گلستان برگزار شد، در کلاس یک، "امید نومیدی" از گیلان با درخشش خود مقام قهرمانی و عنوان نخست را کسب کرد.

وی ادامه داد: همچنین در رقابتهای بخش بانوان نیز، مریم غفوری اتومبیلران ارزنده استان گیلان توانست مقام سوم این دوره از رقابتها را به خود اختصاص دهد تا با قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی، مدال برنز این مسابقات را تصاحب کند.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری گیلان بیان کرد: همچنین در پایان این رقابتها، امید نومیدی اتومبیلران شایسته استان گیلان با درخشش در این مسابقات، موفق به کسب مقام اول سال در کلاس یک نیز شد، ضمن اینکه تیم گیلان در این رقابتها مقام سوم سال ۱۴۰۰ در کلاس یک را کسب کرد.

واحدی خاطرنشان کرد: خوشبختانه گیلان یکی از قطب های برتر در رشته اتومبیلرانی به خصوص در رشته آفرود و همچنین در موتورسواری در کشور محسوب می‌شود که همواره ورزشکاران این استان در مسابقات مختلف کشوری ، مقام‌های ارزنده‌ای را کسب می‌کنند.

آفرود یا رانندگی خارج از جاده که به آن بیراهه نوردی نیز می‌گویند، زیر شاخه‌ای از مسابقات اتومبیلرانی می‌باشد که در دل طبیعت و در مسیرهای مختلف برگزار می‌شود. این رشته اتومبیلرانی یک ورزش هیجان انگیز است که در سال‌های اخیر رواج بسیاری داشته و خودروهای آفرود باید به سیستم دیفرانسیل چهار چرخ متحرک مجهز باشند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code