تیم بانوان گیلان با کسب عنوان قهرمانی در لیگ دسته یک بدمینتون به لیگ برتر کشور صعود کرد.

گیل خبر/ به نقل از صداوسیما؛ در رقابت‌های مرحله نهایی دور برگشت از بیست و هفتمین دوره مسابقات لیگ دسته یک بدمینتون بانوان کشور جام خلیج فارس که به میزبانی رشت برگزار شد تیم بانوان گیلان در روز نخست با نتایج ۵ بر صفر برابر تیم‌های آذرخش رباط کریم و امید پونا مشهد به پیروزی رسید.

تیم جوانان نویان تهران توانست با نتیجه ۴ بر یک امید پونا مشهد را شکست دهد و در دیدار دوم خود نیز با نتیجه ۳ بر ۲ از سد آذرخش رباط کریم گذشت.

در روز دوم و پایانی مسابقات نیز تیم امید پونا مشهد با نتیجه ۳ بر ۲ آذرخش رباط کریم را شکست داد و تیم گیلان با نتیجه ۴ بر یک بازی را به تیم جوانان نویان تهران واگذار کرد.

به این ترتیب در مجموع مسابقات برگزار شده قبلی و دیدار‌های مرحله نهایی، تیم گیلان با کسب ۱۶ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و جواز حضور در لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور را کسب کرد، تیم جوانان نویان تهران نیز با همین امتیاز و تفاضل کمتر به عنوان دومین تیم راهی لیگ برتر فصل آینده شد.

همچنین تیم امید پونا مشهد با ۱۰ امتیاز در رده سوم و آذرخش رباط کریم با ۶ امتیاز در رده چهارم قرار گرفتند.

نماینده بدمینتون بانوان گیلان در این مسابقات با مربیگری هما اسماعیلی و سرپرستی بلور امیدی و با بازی مریم قنبری، مهسا نوع بشری، ماهدیس غلامی، شفق کاظم پور، عارفه تیغ نورد، شقایق نوبهار و مطهره شمس حضور داشت.

گفتنی است با قهرمانی و صعود تیم نماینده بدمینتون گیلان به لیگ برتر، استان گیلان در فصل آینده ۲ سهمیه در لیگ برتر خواهد داشت.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code