محمداسماعیل هنرمند از آمادگی کامل اکیپ های عملیاتی توزیع برق گیلان برای رفع خاموشی های ناشی از وزش شدید باد گرم در استان خبر داد.

گیل خبر/ وی اظهار داشت: عطف به اعلام سازمان هواشناسی استان مبنی بر ورود سامانه جدید و وزش باد گرم شدید در استان ، با برگزاری جلسات کاری و تعیین اعضای کمیته بحران و همچنین با تجهیز امورهای اجرایی ، شرکت توزیع نیروی برق گیلان آمادگی کامل با مقابله با حوادث احتمالی را دارد.
مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود: تعداد ۸۴ اکیپ عملیاتی در سطح استان برای رفع خاموشی های حادث شده، با امکانات لازم و مورد نیاز در حالت آماده باش قرار دارند.
هنرمند تاکید کرد: بر اثر  وزش شدید باد در برخی نقاط استان بویژه در ارتفاعات خساراتی به شبکه ها و تاسیسات توزیع برق وارد آمد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت:  از این رو و باتوجه به اعلام آماده باش قبلی امورهای اجرایی و اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع برق گیلان ، این خسارات ها و خاموشی های موردی حادث شده به همت کارکنان پرتلاش این شرکت،  برطرف شد و با حضور اکیپ های عملیاتی در حال برطرف سازی می باشد.
وی افزود: عمده خاموشی های رخ داده بر اثر سقوط اشیاء جانبی مانند درختان و اشجار انها، سقف منازل، داربست های منصوبه و .... بوده است که در کمترین زمان ممکن مشکل رخ داده برطرف شد.
وی در انتها تصریح کرد: راحت ترین راه اعلام خاموشی ها و مشکلات برق استفاده از اپلیکیشن برق من می باشد و مشترکین می توانند با مراجعه به سایت اینشرکت به آدرس www.gilanpdc.ir همچنین مراجعه به کافه بازار دانلود و از خدمات آن استفاده کنند .

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code