فیلم کوتاه «حباب» به کارگردانی حامد اریب، برگزیده بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم کالاکاری Kalakari Film Festival در هندوستان شده است.

گیل خبر/ مراسم اختتامیه این جشنواره در تاریخ ۲۰ مارس سال‌ جاری میلادی در هندوستان برگزار خواهد شد.
«شری گاجانان» دبیر اجرایی فستیوال جشنواره بین‌المللی فیلم کالاکاری Kalakari Film Festival در نامه رسمی دعوت این فستیوال می نویسد: خوشحالیم که به شما اعلام کنیم که اعضای هیئت داوران و ۲۰ کارشناس متخصص صنعت فیلم، همگی در فرایندی سخت و حرفه‌ای فیلم‌های دریافتی از سراسر جهان را برای انتخاب رسمی در فستیوال بررسی کرده‌اند و فیلم شما «حباب» را برگزیده و دوست داشته‌اند. فیلم شما اکنون به طور رسمی در جشنواره فیلم کالاکاری انتخاب شده است.
فستیوال فیلم کالاکاری یک رویداد انحصاری در هندوستان برای هنرمندان و متفکران آینده سینما است، فستیوال کالاکاری معتبرترین جایزه برای فیلم های داستانی، مستند ، انیمیشن و جلوه‌های بصری، در سراسر شبه قاره هند و فراتر از آن است. رویداد کالاکاری توسط «Rishi Nikam» طراحی و به اعتبار کنونی خود رسیده است و تبدیل به سکوی پرشی برای نمایش استعدادها در جهان سینما شده است.
فیلم کوتاه حباب، که به تهیه‌کنندگی حامد اریب و همکاری شرکت سینمایی «لوتوس فیلم» از کشور هلند و شرکت فیلم‌سازی «سیکا فیلم» تهیه شده است، روایت مردی است که کشور خود را بی خبر و خداحافظی ترک می‌کند، و اکنون در غربت، مادر، پاسخش را نمی‌دهد، «حباب» روایت سرگشتی انسان است که در غربت تجربه می‌کند، روایت جبر و غربت و برای یافتن راهی برای ادامه زندگی تلاش می‌کند، ولی مهاجرت و غم غربت ویرانگر است و زندگیِ در تعلیق.
فیلم کوتاه «حباب» به کارگردانی حامد اریب، پیش از موفق شده بود که ۲۱ جایزه از جشنواره های بین‌المللی کسب کند: جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و فیلمنامه از فستیوال FFTG 2020 نیویورک، بهترین فیلم مستند کوتاه جشنواره برلین ایندی 2021 - جایزه ویژه هیات داوران جشنواره فیلم کودکان آریایی جیپور هندوستان ۲۰۲۱ - جایزه بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه و بهترین تدوین جشنواره فیلم مستقل برزیل و جایزه بهترین فیلم ترکیبی و بهترین فیلمبرداری از جشنواره حلقه طلایی Golden Reel سنگاپور، جایزه بهترین فیلم از فستیوال Artisan، انگلستان، جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه از فستیوال Reality Capture، هندوستان شده است. فیلم «حباب« در آخرین حضور بین‌المللی در پاریس به نمایش در آمد.
این فیلم کوتاه داستانی در کشورهای ترکیه و ایران تصویربرداری و تولید شده است و مدت زمان این فیلم ۲۱ دقیقه است.
عوامل فیلم: نویسنده و کارگردان: حامد اریب / فیلمبردار: حسین بدرطالعی / مشاور کارگردان: کیهان خانجانی / دستیار کارگردان: فاطمه مهدی پور / مترجم: دکتر اسماعیل اریب / بازیگر: کوروش رنجبر

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code