مسائل و مشکلات حوزه قرائت کنتورهای آب و فاضلاب شهرستان آستارا در نشستی با حضور معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان گیلان بررسی شد.

گیل خبر/ به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ رضا سبحانی در این جلسه که تعدادی از قاریان کنتورهای آب و فاضلاب شهرستان آستارا حضور داشتند، گفت: ماموران قرائت کنتور، سفیران و نمایندگان شرکت آب و فاضلاب میان مردم هستند که می توانند با عملکرد منسجم و هماهنگ باعث تقویت بنیه اقتصادی شرکت شوند.

وی با اشاره به اینکه ماموران قرائت باید امین مردم و شرکت آب و فاضلاب باشند تا نتایج مطلوبی رقم بخورد، افزود: ماموران عزیز، کار قرائت کنتور را با دقت انجام دهند زیرا شرکت آب و فاضلاب به لحاظ مالی خودگردان بوده و بخش مهمی از منابع مالی آن از طریق عملکرد صحیح ماموران قرائت تامین می شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب گیلان تصریح کرد: انجام صحیح فرآیند قرائت در همه بخش های این شرکت تاثیرگذار خواهد بود.

سبحانی با اشاره به حذف قبوض کاغذی و روش های جایگزین اطلاع رسانی مصارف و صورتحساب مشترکین گفت: شرکت آب و فاضلاب گیلان به منظور بهبود روند قرائت و صدور صورتحساب مشترکین، برنامه ریزی های لازم را انجام داده که با همکاری ماموران قرائت کنتور این برنامه ها اجرا خواهد شد.

بنابراین گزارش؛ در این نشست تعدادی از قاریان کنتور شهرستان مرزی آستارا به تشریح روند روزانه فرآیند قرائت و دغدغه های کاری خود پرداختند.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : آبفای گیلان

نظر شما:

security code