نماینده ولی فقیه در گیلان ثبات قیمت در بازار را نیازمند عملیات جهادی و مجاهدانه عنوان کرد و گفت: از قوای سه گانه به ویژه دولت می خواهم با عمل جهادی ثبات قیمت ها را در بازار ایجاد کند.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان و همچنین تسلیت سالروز شهادت امام موسی بن جعفر مصادف با ۲۶ ماه رجب اظهار کرد: امام هفتم شیعیان در روایتی فرمود؛ عقلا کسانی هستند که در دنیا به اندک قانع اند و به فکر آخرت و جهان ابدی هستند.

وی به روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان مصادف با ۹ اسفند اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش روزافزون قیمت ها دیگری توانی برای سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان نمانده است.

پرداخت نکردن دستمزد کارگر بی انصافی و رویه ای فاسد است

امام جمعه رشت با بیان اینکه برخی شرکت ها و پیمانکاران پول را از کارفرما دریافت می کنند اما حقوق کارگران را نمی پردازند، تصریح کرد: پرداخت نکردن دستمزد کارگر بی انصافی و رویه ای فاسد است.

جهالت اخری آن است که مدیریت جهان بشری از ارزش ها فاصله بگیرد

آیت الله فلاحتی با تبریک سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام صلی الله وآله وسلم مصادف با ۲۷ ماه رجب اشاره کرد و گفت: پیامبر صلی الله وآله وسلم در روایتی فرمود؛ مبعوث شدم برای از بین بردن دو جهالت و جهالت دومی که بدتر از اولی محسوب می شود، آن است مدیریت جهان بشری از ارزش ها فاصله بگیرد.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به کشور امارات، بیان کرد: سفر ریاست جمهوری به کشورهای همسایه نشان دهنده دراز کردن دست دوستی به طرف دیگر شوراها است.

سرعت آزادسازی سواحل برای مردم شگفت آور بود

نماینده ولی فقیه در گیلان به ابلاغ صریح رئیس جمهوری مبنی بر آزادسازی سواحل اشاره کرد و یادآور شد: سرعت آزادسازی حریم ۶۰ متری سواحل برای مردم شگفت آور بود و تازه متوجه شدند ساحل خواری توسط مسئولان دستگاه ها و قوای سه گانه صورت گرفت.

آیت الله فلاحتی، تصمیم ۲۰ روزه دولت برای آزادسازی حریم سواحل را مهم دانست و خاطرنشان کرد: متولیان امر تمهیدات فرهنگی برای سواحل آزادشده را مد نظر قرار دهند.

از قوای سه گانه به ویژه دولت می خواهم با عمل جهادی ثبات قیمت ها را در بازار ایجاد کند

وی با تاکید بر ثبات قیمت ها توسط دولت در بازار، اظهار کرد: از قوای سه گانه به ویژه دولت می خواهم با عمل جهادی ثبات قیمت ها را در بازار ایجاد کند.

امام جمعه رشت، ثبات قیمت در بازار را نیازمند عملیات جهادی و مجاهدانه خواند و افزود: ثبات قیمت و تولید، مردم را امیدوار می کند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code