2 ماه پس از انتقادات مدیرعامل آسایشگاه معلولین رشت؛
۱۴۰۰/۱۱/۲۶ ۱۹:۲۸ چاپ

گیل خبر/ با گذشت 2 ماه از انتقادات تند و تیز "سید علی حسینی"، مدیرعامل و رییس هیات مدیره آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت از استاندار گیلان مبنی بر عدم حضور اسدالله عباسی در این آسایشگاه، بالاخره استاندار گیلان از آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت بازدید کرد.

استاندار گیلان در بازدید از آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت، گفت: از اعتبارات سفر رئیس جمهوری به گیلان ۱۰ میلیارد تومان برای کمک به این مرکز در نظر گرفته شده که مجددا حمایت های لازم صورت می گیرد.

اسدالله عباسی همزمان با سالروز میلاد امام علی(ع) و روز پدر، از آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت بازدید کرد و با اهدای شاخه های گل، این روز را به مددجویان این آسایشگاه تبریک گفت.

وی پس از این بازدید در جمع خبرنگاران، هدف از حضور خود را علاوه بر تبریک این روز فرخنده، سرکشی از سالمندان و معلولان این آسایشگاه عنوان و با اشاره به اهتمام برای ارتقای خدمات این مرکز بیان کرد: از اعتبارات سفر رئیس جمهوری به گیلان ۱۰ میلیارد تومان برای کمک به این مرکز در نظر گرفته شده که مجددا حمایت های لازم صورت می گیرد.

استاندار گیلان با قدردانی از مشارکت خیران و مردم نیکوکار، خواستار استمرار کمک های نیک اندیشان به آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت و نیز دیگر مراکز این‌چنینی شد.

عباسی، به ظرفیت ها و توانمندی های مددجویان این مرکز اشاره و خاطرنشان کرد: معلولیت، محرومیت نیست و باید با انجام برنامه ریزی های لازم، به استعدادها توجه لازم شود.

وی این اطمینان را داد که برای حمایت از این مرکز، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

استاندار گیلان در خاتمه این بازدید، با نگارش در دفتر یابود آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت، از مسئولان و دست اندکاران خدمت به مددجویان این مرکز قدردانی کرد.

گفتنی است پیش از این در 22 آذر ماه امسال، سید علی حسینی، مدیرعامل آسایشگاه معلولین رشت با انتقاد شدید از اسدالله عباسی استاندار گیلان، گفته بود: استاندار در حوزه امور این آسایشگاه اگر پای کار باشد، سرمایه گذاران حضور پیدا می کنند و حضور استاندار در این مجموعه و عیادت از معلولان و سالمندان بستری در این آسایشگاه باعث ایجاد فرهنگ سازی برای حضور خیرین و مردم می شود.

نامه ای برای استاندار نوشتیم و اعلام کردیم یا شما در جمع 450 معلول و سالمند بستری در این آسایشگاه، پای دردل اعضای هیات مدیره بنشینید و یا اینکه اجازه دهید لحظاتی در دفترتان ، خدمت شما برسیم تا شاید راه حلی برای مقابله با مشکلات اقتصادی این مجموعه پیدا کنیم و بگوییم که اکنون با چه شرایط سختی در حال اداره این آسایشگاه هستیم.

وی تاکید کردید: خودتان در ماسال اعلام کردید که مردم نباید پشت درب اتاق مدیران منتظر بمانند اما همچنان پشت درب اتاق تان منتظر هستیم و هنوز پاسخی به درخواست هیات مدیره آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت و 450 معلول و سالمند چشم انتظار ندادید!!

حسینی یادآور شد: آقای رییس جمهور بعد  یک ماه و نیم از ورود خود، فورا به آسایشگاه کهریزک تهران رفت و ضمن قدردانی از زحمات مسئولان، پرسنل، پرستاران و عیادت مددجویان به مشکلات آن مجموعه رسیدگی کرد. آیا مقام اسدالله عباسی از رییس جمهور بالاتر است؟ کارش از رییس جمهور بیشتر است؟ وقتش از وقت رییس جمهور مهم تر است؟