جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ۴ واحد صنفی که برخلاف قوانین در صفحات مجازی اقدام به انتشار تصاویر نامتعارف و ممنوعه کرده بودند، پلمب شدند.

گیل خبر/ به گزارش صدا وسیما، سرهنگ حسین حسن‌پور با بیان اینکه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان اقدام به شناساسی عاملان انتشار تصاویر ممنوعه و نامتعارف در فضای مجازی کردند گفت: در این راستا برای یک واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۴ واحد متخلف دیگر پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

وی به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و نظارت بر اصناف در راستای حفظ امنیت مردم اشاره کرد افزود: مجموعه انتظامی با افراد سودجو که باعث هنجارشکنی می‌شوند، برخورد قانونی می‌کند.
جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: با هدف صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در فضای مجازی، طرح‌های کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی فعال مجازی از سوی پلیس اجرا می‌شود.
سرهنگ حسین حسن‌پور از معرفی متصدیان واحد‌های صنفی متخلف به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضائی خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code