مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان از آغاز عملیات اجرایی تکمیل خطوط آبرسانی شهر رشت در میدان گاز خبر داد.

گیل خبر/ به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ سید محسن حسینی امروز با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی این پروژه به طول ۱6۰ متر با استفاده از لوله های فولادی به قطر ۸۰۰ و ۹۰۰ میلی متری در ضلع جنوبی میدان گاز به سمت بلوار لاکان آغاز شده است.

وی افزود: با تکمیل این پروژه، 27 کیلومتر از خطوط انتقال اجرا شده شهر رشت با ظرفیت کامل در مدار بهره ‌برداری  قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پروژه، ظرفیت برداشت آب از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان حداقل 600 لیتر بر ثانیه افزایش خواهد یافت و می تواند مشکل کمبود فشار آب را در برخی از مناطق شهر رشت در ساعات اوج مصرف جبران نماید.

حسینی افزود: افزایش ظرفیت انتقال آب از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان به شهرهای خمام ، انزلی و روستاهای در مسیر خطوط انتقال، از دیگر مزایای اجرای این پروژه بشمار می رود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از صبر و شکیبایی شهروندان در اجرای پروژه های این شرکت گفت: با توجه به بار ترافیکی شدید محل اجرای این پروژه، به منظور جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای همشهریان عزیز در هنگام عبور و مرور، عملیات اجرایی این پروژه طی یک ماه در طول شب انجام می شود تا مسیر تردد در طول روز باز باشد.

گفتنی است؛ اعتبار پیش بینی شده برای تکمیل این پروژه  26 میلیارد ریال است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code