سخنگوی شورای شهر لاهیجان اظهار داشت: تفکر بومی و غیر بومی در دنیای امروز منسوخ شده، چرا که دسترسی به اطلاعات در هر زمینه‌ای در دورترین نقاط دنیا با استفاده از تکنولوژی و اینترنت در کوتاهترین زمان برای همه امکان‌پذیر شده است.

گیل خبر/ فرشید فلاح، سخنگوی شورای شهر لاهیجان اظهار داشت: تفکر بومی و غیر بومی در دنیای امروز منسوخ شده، چرا که دسترسی به اطلاعات در هر زمینه‌ای در دورترین نقاط دنیا با استفاده از تکنولوژی و اینترنت در کوتاهترین زمان برای همه امکان‌پذیر شده است.

وی با اشاره به اینکه همه انسانها در هر زمینه‌ای برای پیشرفت و موفقیت در کارهای خود و بهتر شدن می‌توانند به هر صورت مشاوره بگیرند، تصریح کرد: شهردار لاهیجان هم از این قاعده مستثنی نیست و با توجه به زمان کوتاه حضور ایشان در مسند ریاست شهرداری لاهیجان، تفکرات ایشان در پروژه‌های مختلف، نشان از درایت و توانمندی و کاردانی دارد.

فلاح افزود: اینکه شهردار لاهیجان در کارهای خود از توانایی نیروهای متخصص و کارشناسان شهرداری و مشاورین بومی و غیر بومی استفاده می‌کنند، برای شهر مثمر ثمر خواهد بود و ما شاهد بودیم شهرداری لاهیجان با مدیریت ایشان نسبت به شهرهای همجوار عملکرد بهتری داشته است.

سخنگوی شورای شهر لاهیجان همچنین ادامه داد: از زمان حضور مهندس زنده دل و پیگری ایشان در بحث سند چشم‌انداز توسعه لاهیجان و با هم اندیشی تیم مدیریت شهری توانستیم بسیاری از پروژه‌های عمرانی نیمه کاره گذشته را به سرانجام برسانیم.

وی در پایان با بیان اینکه چند پروژه عمرانی و گردشگری جدید در شهر تعریف می‌کنیم که به زودی و بعد از تصویب بودجه سال ۱۴۰۱ به سمع و نظر شهروندان عزیز خواهد رسید، گفت: ان‌شاءالله شاهد رشد و شکوفاهی شهرمان با کمک و حمایت همه شهروندان فهیم و عزیز و همه مسئولین محترم ادارات و ارگان‌های شهری خواهیم بود.