عباس نژاد در بیست و سومین جلسه شورا تاکید کرد:
۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ۲۲:۵۲ چاپ
راه اندازی هشتک بازدید میدانی رئیس جمهور از سراوان و رودخانه های رشت

عضو شورای اسلامی شهر رشت در جلسه علنی شورا با انتقاد از اینکه از نمایندگان مردم رشت در شورا در روز معارفه استاندار و فرماندار دعوت نشدند اظهار کرد: اگر قرار است رئیس جمهور در رشت ، شهر شهدایی همچون سردار میرزا کوچک جنگلی، سردار قلی پور، سردار املاکی، سردار خوش سیرت، سردار حق بین، بابک نوری، اسماعیل سیرت نیا، حامد کوچک زاده، سعید مسافر، سجاد طاهرنیا، حضور پیدا کند ، باید منتخبین مردم رشت در شورا نیز برای بیان دغدغه های مردمان این شهر حضور داشته باشند.

گیل خبر/ مسعود عباس نژاد با بیان اینکه رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس می تواند مباحث مورد نظر را به اطلاع استاندار گیلان و دیگر مدیران دولتی برساند افزود: یقینا نمایندگان مردم رشت در شورای اسلامی شهر رشت بهتر از دیگران نسبت به مشکلات این شهر آگاهی دارند و پیش از این در سفرهای پیشین روسای جمهور نمایندگان دولت در دستگاه های مختلف حضور پیدا می کردند و ما از آیت الله رئیسی انتظار داریم به صورت میدانی از وضعیت سراوان و رودخانه های رشت بازدید کنند.

وی به راه اندازی هشتک بازدید میدانی رئیس جمهور از رودخانه های رشت و سراوان اشاره کرد و گفت: برخی از مسیرهای مشخص را که قرار است رئیس جمهور در رشت از آن عبور کند بزک و دوزک کرده اند و با چنین اقداماتی باز هم مشکلات رشت پنهان باقی می ماند.

عباس نژاد با انتقاد از وضعیت البسه پاکبان ها و نگهبان های شهرداری رشت تصریح کرد: لباسی که توسط شرکت ها به این کارگران داده شده است بسیار نامناسب است که به هیچ وجه مناسب فصل پائیز و زمستان نیست.

وی با بیان اینکه درباره نیروهای ایثارگر شهرداری رشت نیز شاهد کم کاری های فراوانی هستیم بیان کرد: بارها از این بابت به شهردار رشت تذکر داده ایم و گویا هیچ رقبتی برای تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در شهرداری رشت وجود ندارد.

عباس نژاد با اشاره به اینکه شورای ششم رشت برای تغییر مثبت آمده است افزود: از نیروهای نگهبان به صورت ۲۴ ساعته استفاده می شود و بارها از این بابت تذکر دادیم اما شهردار رشت هیچ گونه توجهی به تذکرات شورا ندارد و بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ شهرداری رشت خیالی و به دور از واقعیت است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code