رئیس سازمان ثبت احوال کشور از راه اندازی مجدد خط تولید و صدور بیش از ۲۵۰ هزار قطعه کارت هوشمند ملی در هفته گذشته خبر داد.

گیل خبر/ به گزارش تسنیم؛ هاشم کارگر با اشاره به صدور بیش از 250 هزار قطعه کارت هوشمند ملی با تکیه بر ظرفیت‌های داخل کشور و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده برای انجام تعهدات سازمان به هموطنان اظهار کرد: این کار طبق برنامه‌ریزی انجام شده و با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت تا بتوانیم به تعهدات پیش‌بینی شده جامه عمل بپوشانیم. سرعت گرفتن این روند و انجام تعهدات  از اولویت‌های مهم و کوتاه مدت سازمان به شمار می‌رود.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به سازماندهی دوباره امکانات و بسیج ظرفیت‌های موجود در داخل کشور، خاظرنشان کرد: حمایت و پیگیری‌های مستمر وزیر کشور، در احیای این فرآیند بسیار موثر و حیاتی بوده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل سازمان ثبت احوال کشور، خط تولید کارت هوشمند ملی مدتها به واسطه تحریم‌های ظالمانه و نیز عدم تخصیص اعتبارات در حالت نیمه فعال و حتی در برهه‌ای تعطیل درآمده بود که طی ماه گذشته بر اساس پیگیری‌های انجام شده در وزارت کشور و سازمان ثبت احوال مجددا راه اندازی شده است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code