مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان آستارا خبر داد؛
۱۴۰۰/۱۰/۲۹ ۱۸:۴۸ چاپ

گیل خبر/ به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ محمد مهدی شیرزاد با اشاره به اینکه نصب پمپ آب به صورت غیر استاندارد در آپارتمان‌ها باعث کاهش شدید فشار، قطع و اختلال در شبکه‌های توزیع آبرسانی می شود، افزود: در راستای مدیریت شبکه و عدالت در توزیع آب، برای مشترکینی که اقدام به نصب مستقیم پمپ بر روی کنتور و یا شبکه توزیع آب می کنند پس از صدور اخطار کتبی نسبت به قطع موقت انشعاب و برداشتن پمپ اقدام و در صورت تکرار بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: استفاده مستقیم از پمپ بر روی شبکه آبرسانی امری غیرمجاز و غیرقانونی است در حالیکه بهره‌گیری از همین پمپ ‌ها به صورت اتصال به مخزن ذخیره مجاز است و باعث بهره مندی عادلانه تمامی مشترکین از نعمت آب شرب می شود.

شیرزاد افزود: طراحی شبکه آبرسانی برای مشترکین بر مبنای استفاده از پمپ و مخزن ذخیره آب بوده که در غیر این صورت مشترکین با هزینه های اضافی و کاهش فشار آب مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینکه هرگونه تبلیغات مبنی بر موجود بودن پمپ‌ هایی که مشترکین را از مخزن ذخیره آب بی نیاز می ‌کند دور از واقعیت است، گفت: در این خصوص از آبانماه سال جاری استانداردسازی انشعابات و لزوم نصب پمپ و مخزن ذخیره آب با جدیّت در امور آبفای شهرستان آستارا در حال پیگیری است و این موضوع مورد استقبال همشهریان عزیز نیز قرار گرفته است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code