وحید یامین پور، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان که به خاطر دیدار اخیرش با شاخ‌های اینستاگرامی مورد انتقاد و اعتراض شدید قرار گرفته بود، در جدیدترین اظهارنظر خود دختران را مقصر تاخیر در مسئله ازدواج جوانان خواند!

گیل خبر/ به نقل از برترین‌ها: وحید یامین پور،معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان که به خاطر دیدار اخیرش با شاخ‌های اینستاگرامی مورد انتقاد و اعتراض شدید قرار گرفته بود، در جدیدترین اظهارنظر خود دختران را مقصر تاخیر در مسئله ازدواج جوانان خواند!

یامین پور گفت: شاید به نظر برسد مسئله اصلی در ازدواج جوانان مسائل معیشتی باشد، در حالی که یافته‌ها نشان می‌دهد یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و به تاخیر انداختن ازدواج، تغییر ادراکی است که در دختران جوان ایرانی از خود و نقش‌های اجتماعی که باید ایفا کنند و تخیلی که نسبت به آینده دارند رخ داده است.

 بررسی‌های میدانی هم تایید می‌کند که ازدواج آسان به معنای ازدواجی که در سن پایین و با سهولت در برگزاری و مناسک آن انجام می‌شود تابعی از توسعه نیست.

 تصور نکنیم که طلاق همیشه معلولی است از زیرساخت‌هایی که ما توان و امکان تغییر آن را نداریم و همیشه هم اینگونه نیست که تورم و مشکلات اقتصادی مسبب طلاق باشند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code