گیل خبر/ سردار محمد عبدالله پور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسانه‌ها در ایام کرونا یار و یاور سپاه قدس گیلان در کنترل کرونا بوده‌اند، اظهار کرد: در روزهای شیوع کرونا سپاه قدس و دانشگاه علوم پزشکی گیلان به صورت جهادی و به یاد ایام دفاع مقدس در میدان مبارزه با این ویروس بوده و اصحاب رسانه نقش مهمی در کنترل این بیماری داشتند.
وی القای نا امیدی به جامعه را یکی از برنامه‌های استکبار در طی سالیان گذشته دانست و گفت: استکبار با بیش از دو هزار رسانه و صفحه مجازی به طور شبانه روزی به دنبال تزریق نا امیدی در میان جوانان این مرز و بوم است لذا اصحاب رسانه و خبرنگاران باید با تلاش‌هلای خود مانع از انجام این کار شوند که در این راستا اقدامات خوبی شکل گرفته است.
فرمانده سپاه قدس گیلان  با تأکید بر حل بسیاری از مشکلات کشور توسط اصحاب رسانه بیان کرد: خبرنگاران می‌توانند با قلم خود مشکلات را در حوزه‌های مختلف به گوش مسئولان رسانده و با نقطه زنی درست و صحیح به حل آن کمک کنند زیرا امروزه بحران‌های جامعه به راحتی توسط رسانه و خبرنگاران قابل کنترل است.

عبدالله پور با اشاره  به برگزاری بسیار خوب جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان بیان کرد:  جشنواره رسانه‌ای ابوذر  یکی از معتبرترین جشنواره‌ های رسانه ای در کشور است که هرساله و در سالروز تاسیس سازمان بسیج رسانه به بهترین نحو ممکن در گیلان برگزار می‌شود.
وی حضور اصحاب رسانه در هفتمین جشنواره رسانه ابوذر را نشان دهنده اعتماد به بسیج رسانه دانست و افزود: ارسال بیش از یک هزار و 500 آثار در جشنواره رسانه ابوذر یک معنای مهم برای مسوولان دارد که آن فعال و مطالبه‌گر بودن خبرنگاران در جامعه است.