علی بهادری گفت: امسال دولت بنا ندارد که حقوق همه کارکنان را همسان و هم اندازه افزایش دهد. افرادی که حقوق بیشتری دریافت می‌کنند از افزایش حقوق کمتری را برخوردار خواهند بود. قطعا این موضوع در کنار سایر سیاست‌های دولت کمک کننده خواهد بود.

گیل خبر/به نقل از انتخاب:علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: تدبیر دولت برای شیوه افزایش حقوق یکی از نقشه راه های دولت برای جلوگیری تورم افسار گریخته امروز است.

به گفته سخنگوی دولت یکی از عوامل تورم خلق پول هاست. افزایش حقوق باید به صورت متوازن و عادلانه صورت بگیرد اگر دچار بخشی نگری شویم یا اگر همه را به یک چشم بنگریم، نه تنها عدالت نیست بلکه ظلم است.

بهادری جهرمی گفت: دولت اصلی ترین مدافع متناسب سازی حقوق متعادل در همه بخش هاست، باید به صورت متوازن و عادلانه حقوق ها افزایش یابد. امسال دولت بنا ندارد که حقوق همه کارکنان را همسان و هم اندازه افزایش دهد. این نکته دیگری بود که سخنگوی دولت درباره مساله تورم در کشور گفت.

وی گفت: افرادی که حقوق بیشتری دریافت می‌کنند از افزایش حقوق کمتری را برخوردار خواهند بود. قطعا این موضوع در کنار سایر سیاست‌های دولت کمک کننده خواهد بود.

سخنگوی دولت تاکید کرد: مجلس دولت را مکلف کرده است که از شهریور ماه ارز ترجیحی را با توجه به مضرات و معایب آن حذف کند. خط قرمز دولت و مجلس معیشت و سفره مردم است. راهکار جایگزینی برای حذف ارز ترجیحی اندیشیده نشد.