11 دی ماه روزی آشناست ، برای کسانی که در صنعت آب و فاضلاب کشور فعالیت می کنند. بیش از سه دهه از سالروز تصویب قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب می گذرد و اکنون آن نهال، با قدمتی 31 ساله، به رشد و شکوفایی رسیده است و تلاشگران این صنعت عظیم، با ارائه خدمات صادقانه و متعهدانه جز به آرامش و سربلندی ایرانیان نمی اندیشند.

گیل خبر/ طی دو سال اخیر که جهان در شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا قرار داشت، تلاش های شبانه روزی و طاقت فرسای تمامی همکاران سخت کوش برای تأمین و پایداری آب، شایسته تقدیر است و به همین سبب برای داشتن همکارانی که در کمال صداقت و درستکاری برای تحقق اهداف عالیه شرکت از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، به خود می بالیم.

در این ایام که تغییرات اقلیمی، گرمای زمین و کاهش نزولات جوی از یک سو و افزایش مصرف آب در برخی نقاط کشور چالش هایی را بوجود می آورد، به نوبه خود از مردم فهیم و صبوری که با مدیریت مصرف، امکان دسترسی همگان به آب شرب را فراهم می آورند قدردانی می نمایم و امیدوارم همچون گذشته خادمان خود در شرکت آب و فاضلاب استان را در خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر یاری رسانند.

اینجانب فرا رسیدن سالروز تشکیل شرکت های آب و فاضلاب را در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نام گذاری شده است، به همکاران پرتلاش و فعالان این صنعت تبریک عرض می نمایم. امید است تقارن این اتفاق با ایام شهادت بانوی دوعالم که رسول خدا (ص) آب را مهریه ایشان قرار دادند، موجبات برکت و راهگشای ادامه خدمت رسانی بهتر برای هموطنانمان باشد.

در خاتمه وظیفه دارم از کلیه همکاران شرکت از ابتدای تأسیس تاکنون و نیز خانواده های آنان که ثمره تلاششان کارنامه درخشان خانواده بزرگ آب و فاضلاب استان گیلان در خدمت‌رسانی به مردم شریف استان و موفقیت در اجرای وظایف محوله است، مراتب تشکر خود را اعلام دارم.

سید محسن حسینی سالکده
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل
شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code