آیت الله فلاحتی در خطبه های نمازجمعه رشت:
۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ۱۶:۴۹ چاپ

نماینده ولی فقیه در گیلان : برداشتن تحریم‌های برجامی خواسته ملت ایران در نشست وین است.

گیل خبر/ به گزارش صدا و سیما مرکز گیلان ؛ امام جمعه رشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه نشست وین همزمان با ۱۲ دی ماه جاری برگزار می‌شود، گفت: نشست وین دیگر برجام نیست بلکه نشست رفع تحریم‌ها علیه ملت ایران است.

آیت الله فلاحتی به نامه رئیس سازمان موساد به رهبران آمریکا و کشور‌های اروپایی مبنی بر تهدید ایران اشاره کرد و گفت: اروپا و آمریکا به دنبال توافق موقت هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه آمریکا دیگر به استیصال رسیده است ، گفت: این امر نشان می‌دهد اگر در هر نشستی مقاومت کنیم و  اجازه ندهیم دشمن در جنگ روایت‌ها موفق شود به پیروزی می‌رسیم.

امام جمعه رشت با اشاره به سالروز شهادت سردار دل‌ها گفت : نام پر آوازه این شهید مایه امید برای اهالی مقاومت و سبب ذلت استکبار جهانی شده است.

وی گفت: عظمت ایران همواره بخاطر از خودگذشتگی شهدا و نیرو‌های جان بر کفی استوار بوده که امنیت کشور را در اولویت قرار داده اند و سردار سلیمانی تراز یک انسان مومن انقلابی و ایرانی بود.

آیت الله فلاحتی در ادامه با بیان اینکه مسئولان در جابجایی مدیریت‌ها باید تقوای الهی را رعایت کنند گفت : افراد پاک طینت، دست پاک، مومن و با تقوا را در تصدی‌های مدیریتی گیلان قرار دهید، زیرا این تقواست که انسان را بیمه می‌کند.