گیل خبر/ محمدرضا شوقی نصفچی

یکی از بزرگترین مشکلات شهرک ایثارگران شهر منجیل که مردم صبور این شهرک با آن دست و پنجه نرم می‌کنند بوی نامطبوع فاضلاب حاشیه شهرک است.
در این شرایط سخت حاکم بر جامعه مبنی بر پاندمی ویروس کرونا، بوی نامطبوع شهرک ایثارگران منجیل به معضل بزرگی برای شهروندان تبدیل شده است، برای حل این موضوع، رسانه های شهر منجیل بارها این مشکل را رسانه ای کردند تا به سمع مسئولین مربوطه برسد اما دریغ از اندکی توجه...

عده ای از ساکنین شهرک ایثارگران علت بوی نامطبوع فاضلاب را گرفتگی اِگو فاضلاب می‌دانند و عده ای دیگری علت اصلی این بوی بد را ناشی از پسماند کارخانجات زیتون تشخیص می‌دهند که خصوصا در فصل پاییز و در ماه های آبان و آذر که فصل روغن گیری زیتون است این بو شهرک ایثارگران را بیشتر فرا می‌گیرد.

این بوی نامطبوع حاشیه شهرک ایثارگران نفس کشیدن را برای شهروندان این شهرک سخت کرده و ممکن است لحاظ بیماری، را با خود به همراه داشته باشد و باعث آلودگی هوا شود.

انتظار می‌رود مسئولین شهرستانی هرچه سریعتر جهت رفع این مشکل چاره اساسی بی اندیشند تا این معضل زیست محیطی مشکلات و بیماری های جدیدی را برای شهروندان شهرک ایثارگران به همراه نداشته باشد.