سید جواد ابطحی، نماینده ادوار مجلس با اشاره وجود موارد اعتیاد در ادوار نمایندگان مجلس گفت: مصرف تریاک که فراوان در بین نمایندگان در ادوار مجلس داشتیم ، برخی نمایندگان گرفتار مواد افیونی بودند و این مورد هم که تزریقی بود اما علاوه بر این موارد، متاسفانه قماربازی و موارد خلاف عفت عمومی نیز در بین نمایندگان دیده میشد.

گیل خبر/ به نقل از پایگاه خبری جمهوریت،سید جواد ابطحی، نماینده ادوار مجلس با اشاره وجود موارد اعتیاد در ادوار نمایندگان مجلس گفت: مصرف تریاک که فراوان در بین نمایندگان در ادوار مجلس داشتیم ، برخی نمایندگان گرفتار مواد افیونی بودند و این مورد هم که تزریقی بود اما علاوه بر این موارد، متاسفانه قماربازی و موارد خلاف عفت عمومی نیز در بین نمایندگان دیده میشد.

وی با ابراز تاسف از این که « قمار بازی و فساد جنسی در بین نمایندگان دیده می شد» نیز گفت: موارد خلاف اخلاق و عفت عمومی در بین نمایندگان رخ می داد اما می ماندند تا دوره نمایندگی شان به پایان برسد و عموما برای ادوار بعد ردصلاحیت می شدند اما در طی دوره خیلی ها آبروداری می کردند و البته با قوانین فعلی کاری هم نمیشد کرد.

ابطحی در ارتباط با موارد دیگر در ادوار مجلس نیز گفت: یکی از نمایندگان در قاچاق طلا دخالت داشت و ردصلاحیت شد و خودش به اطرافیانش گفته بود من این ۴ سال بارم را بستم و مهم نیست که دیگر در مجلس نباشم.

وی خاطر نشان کرد: فراموش نکنیم رای این افراد تاثیرگذار است و علاوه بر این این ها ، به حیثیت مجلس و نظام ضربه می زنند اما خود نمایندگان باید بخواهند تا قوانین اصلاح شده و از حیثیت مجلس دفاع کنند.