در جلسه شهردار رشت با معاون اول رئیس جمهور و مدیران عالی رتبه پایتخت مطرح شد :
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ ۱۳:۵۹ چاپ

سید امیر حسین علوی شهردار رشت در جلسات و رایزنی های خود با معاون اول رئیس جمهور و مدیران عالی‌ رتبه سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور موارد مهمی نظیر افزودن اختیارات در راستای صدور پروانه برای املاک نسقی، پیگیری اصلاح قانون ماده صد و بخشش جرائم مالیاتی شهرداری را خواستار شد.

گیل خبر/ به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت - سید امیر حسین علوی شهردار رشت در جریان شرکت در یکصد و دوازدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران که به میزبانی شهرداری تهران در روزهای دوشنبه ۲۹ و سه‌شنبه ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۰ برگزار شد با دکتر محمد مخبر معاون اول رییس جمهور و دیگر مدیران عالی‌ رتبه پایتخت دیدار و گفتگو کرد.

سید امیر حسین علوی در این جلسه ضمن تشریح مهمترین موضوعات شهری، موانع و نیازمندیهای شهر رشت مواردی نظیر لزوم اصلاح قانون ماده صد، افزودن اختیارات در راستای صدور پروانه برای املاک نسقی، بخشش جرائم مالیاتی و تامین اجتماعی شهرداری را خواستار شد.

شهردار رشت همچنین در ادامه رایزنی های خود با مقامات کشوری با دکتر مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و همچنین مسعود نصرتی معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان هم جلسه‌ای را برگزار کرد.

علوی در جلسه با دکتر جمالی نژاد و مسعود نصرتی ضمن طرح درخواست تخصیص تسهیلات کم بهره برای تقویت زیر ساختهای لجستیک شهرداری رشت، خواستار مشخص شدن سهم عوارض شهرداری در راستای تحقق درآمدهای پایدار و مانع‌زدایی در مسیر پروژه لندفیل سراوان شد.

شهردار رشت در حاشیه برگزاری جلسه‌ای با مدیران بانک شهر در تهران با دکتر راضی مدیرکل محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور هم با محوریت بررسی روند اجرای پروژه‌های پسماند شهرداری رشت دیدار و گفتگو کرد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code