رئیس کل دادگستری استان گیلان:
۱۴۰۰/۰۹/۲۸ ۰۹:۳۲ چاپ

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان گفت: مسئولان اجرایی استان با عزمی جدی‌ و اعمال نظارت‌های مستمر و قاطع پیگیر مطالبات مردم باشند.

گیل خبر/ به نقل از تسنیم؛ حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین حمزه خلیلی شامگاه شنبه در سومین نشست هم‌اندیشی نمایندگان مردم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بازگشایی خط تولید برخی کارخانجات تعطیل شده استان همواره مورد توجه دستگاه قضایی است.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان مسئله تالاب انزلی و بسیاری از موضوعات و معضلات استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و افزود: مسئولان اجرایی استان با عزمی جدی‌ و اعمال نظارت‌های مستمر و قاطع پیگیر مطالبات مردم باشند و برای آبادانی و عمران شهرها و روستاها گام برداشته شود.

خلیلی به برداشت‌های غیرمجاز از بستر رودخانه‌ها اشاره کرد و گفت: برخی سودجویان با سوءاستفاده‌گری اقدام به برداشت‌های غیرمجاز شن و ماسه از بستر رودخانه‌ها و دپوی آن می‌کنند که باید با متخلفان برخورد شود.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان با اشاره به ضرورت تامین مصالح موردنیاز مردم برای ساخت و ساز تصریح کرد: مصالح موردنیاز مردم برای ساخت و ساز باید در اختیار آنان قرار گرفته و با متخلفان برخورهای قانونی و قاطع شود.

 این نشست سومین نشست هم‌اندیشی نمایندگان مردم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با رئیس‌کل دادگستری استان بود و مسائل، موضوعات و معضلات مختلف استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code