photo ۲۰۲۱ ۱۲ ۱۸ ۱۵ ۴۰ ۴۴

دو بدمینتون باز گیلانی به اردوی انتخابی تیم ملی بدمینتون دختران در رده سنی جوانان (زیر ۱۹ سال) جهت حضور در مسابقات بین المللی دهه فجر دعوت شدند.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی هیات بدمینتون استان گیلان شفق کاظم پور و ماهدیس غلامی، دو بدمینتون باز گیلانی به اردوی انتخابی تیم ملی بدمینتون دختران در رده سنی جوانان (زیر ۱۹ سال) جهت حضور در مسابقات بین المللی دهه فجر دعوت شدند. همچنین مهسا نوع بشری نیز به عنوان مربی برای این دور از اردوی انتخابی دعوت شده است.

این اردوی انتخابی از روز سه شنبه ۳۰ آذر لغایت جمعه ۳ دی ماه ۱۴۰۰ در کمپ تیم های ملی بدمینتون برگزار می شود.

در این اردو، مسابقات یک نفره، ابتدا در جدول مقدماتی به صورت دوره ای با حضور ۱۶ ورزشکار در ۴ گروه ۴ تایی برگزار می گردد و نفر اول هر گروه به جدول اصلی راه پیدا می کند و در جدول اصلی مسابقات یک نفره با حضور ۱۶ ورزشکار، در مرحله اول به صورت دوره ای در ۴ گروه ۴ تایی برگزار می گردد که از هر گروه دو ورزشکار به مرحله بعد صعود می کنند که مراحل بعدی به صورت حذفی طبق جدول ۸ تایی حذفی مصوب فدراسیون برگزار می گردد.

گفتنی است مسابقات بین المللی دهه فجر، گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بهمن ماه سال جاری و به میزبانی استان فارس در شهرستان شیراز برگزار می شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code