امام پناهی

گیل خبر/ شنیده های گیل خبر حکایت از آن دارد که ظاهرا به دلیل اختلاف نظرهای موجود میان تشکل های سیاسی حامی رئیس جمهور با نمایندگان استان و استاندار، فرایند صدور احکام فرمانداران گیلان که قرار بود از امروز آغاز شود، متوقف شده است.

به نظر می‌رسد تلاش‌ها برای تغییرات گزینه های احتمالی از سوی جریانات سیاسی و نمایندگان در روزها و هفته های آتی نیز ادامه دار باشد.

از گزینه‌های جدی برای فرمانداری شهرستان رشت می توان به حمیدرضا امام پناهی، فرماندار سابق رضوانشهر و مشاور امور ایثارگران استانداری گیلان اشاره کرد.

معاونت فرمانداری آستانه اشرفیه، بخشداری سردار جنگل فومن و مسئول دفتر سیاسی فرمانداری صومعه سرا از دیگر سوابق امام پناهی است.

در املش از مختار رضایی کاشکی به عنوان گزینه اصلی فرمانداری این شهرستان نام برده می‌شود.

رضایی که سابقه سرپرستی فرمانداری رضوانشهر در کارنامه‌اش دیده می‌شود، به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در ستاد مرکزی استان گیلان در انتخابات 1400 فعالیت می‌کرد.

همچنین از حسین ذاکر استقامتی بخشدار سابق خمام به عنوان گزینه جدی فرمانداری لاهیجان نام برده می‌شود.

در انزلی، موسی کاظمی بخشدار سابق بندرانزلی به عنوان یکی از گزینه های جدی فرمانداری این شهرستان مطرح است.

اسفندیار جوشن بخشدار سابق کوچصفهان نیز به عنوان گزینه اصلی فرمانداری خمام نام برده می‌شود.

از محمدرضا جلالی، مدیرکل اسبق آموزش و پژوهش استانداری و اداره اتباع  و مهاجرین خارجی استان گیلان و سعید ابراهیمی معاون سابق فرمانداری لنگرود به عنوان گزینه های مطرح فرمانداری های لنگرود و رودسر نام برده می‌شود.

باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه کسانی بر کرسی فرمانداری شهرستان‌های گیلان خواهند نشست.