برگزاری دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور

دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور به میزبانی هیات بدمینتون استان گلستان در شهرستان گنبدکاووس برگزار می شود.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی هیات بدمینتون استان گیلان، دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور در دو گروه الف و ب برگزار می شود که در گروه ب، با حضور ۴ تیم و به میزبانی هیات بدمینتون استان گلستان در روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر این رقابت ها در خانه بدمینتون شهید کامرانی شهرستان گنبدکاووس پیگیری می شود.

در گروه ب تیم های نماینده گیلان، جوانان استارز تهران، آذرخش رباط کریم و صنایع غذایی منحصر گلستان در دو روز به رقابت با یک دیگر می پردازند.

گفتنی است دور رفت این مسابقات در تاریخ ۴ و ۵ آذر به میزبانی هیات بدمینتون استان گیلان در شهرستان رشت برگزار شد که تیم نماینده گیلان توانست با مغلوب ساختن حریفان، در سه بازی خود به پیروزی دست یابد.

در دور رفت و روز اول این مسابقات تیم گیلان در دیدار اول توانسته بود تیم صنایع غذایی منحصر گلستان را با نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد و در دیدار دوم نیز با نتیجه ۳ بر ۲ آذرخش رباط کریم را شکست داد. در دیدار های دیگر آذرخش رباط کریم با نتیجه ۴ بر یک جوانان استارز تهران را مغلوب کرد و تیم صنایع غذایی منحصر گلستان با نتیجه ۴ بر یک مغلوب جوانان استارز تهران شد و در روز دوم تیم نماینده گیلان با نتیجه ۴ بر یک جوانان استارز تهران را شکست داد و در دیدار دیگر تیم آذرخش رباط کریم با نتیجه ۴ بر یک مقابل تیم صنایع غذایی منحصر گلستان به پیروزی دست یافت.

برنامه مسابقات به شرح زیر می باشد:

در روز پنجشنبه ۲۵ آذر نماینده گیلان و صنایع غذایی منحصر گلستان از ساعت ۹ صبح به مصاف هم می روند و از ساعت ۱۵ نماینده گیلان و جوانان استارز تهران به رقابت با یک دیگر می پردازند.

همچنین در روز دوم این مسابقات از ساعت ۹ صبح جمعه ۲۶ آذر نماینده گیلان و تیم آذرخش رباط کریم به مصاف هم می روند.

نماینده گیلان در این مسابقات با مربی گری هما اسماعیلی و سرپرستی بلور امیدی و با بازی مریم قنبری، مهسا نوع بشری، ماهدیس غلامی، شفق کاظم پور، عارفه تیغ نورد، شقایق نوبهار و مطهره شمس به رقابت با سایر تیم ها می پردازد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code