معاون علوم پزشکی گیلان:
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۸:۲۶ چاپ

معاون علوم پزشکی گیلان اطمینان خاطر داد که سهمیه واکسن آسترازنکا بر اساس نیاز استان به گیلان تخصیص می یابد و همه کسانی که منتظر دریافت دوز دوم این واکسن بودند به زودی واکسینه می شوند.

گیل خبر/ دکتر آبتین حیدرزاده ، با اشاره به اینکه سهمیه جدید واکسن آسترازنکا در استان توزیع شده است، اظهار کرد: تمامی کسانی که دوز اول واکسن آسترازنکا را دریافت کرده و زمان دریافت دوز دوم آنان فرا رسیده می توانند طی روزهای آتی به مراکز واکسیناسیون سطح استان مراجعه کرده و واکسن شان تزریق شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: در صورتی که مردم با مراجعه به مراکز واکسن موفق به دریافت واکسن آسترازنکا نشوند، نگران دریافت آن نباشند زیرا در ابتدای هفته آینده، مجددا سهمیه جدید واکسن آسترازنکا به استان اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه دریافت دوز های دوم و سوم واکسن باید از اولویت های زندگی مردم باشد گفت: هر فردی که واکسن دریافت می کند می تواند در ایجاد ایمنی جمعی نقش بسزایی ایفا نماید.

حیدرزاده تصریح کرد: در کنار واکسیناسیون کرونا که با سرعت در حال انجام است، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک هم باید توسط مردم رعایت شود تا بتوان بیماری را تحت کنترل در آورد.

وی متذکر شد: تاکنون بیش از ۸۳ درصد مردم استان هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند و فرایند واکسیناسیون در همه استان همچنان ادامه دارد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code