عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه رسانه ها را همکاران و همراهان شورا می دانم گفت: رسانه ها را خارج از دایره شورا و شهرداری نمی دانم و معتقدم مردم باید از این طریق در جریان تمامی تصمیمات شورا باشند.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت علیرضا تاج شهرستانی امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه در ساختمان جلسات شورای شهر رشت اظهار کرد: بنده معتقدم تمامی اهالی فرهنگ و هنر به نحوی با یکدیگر همکار هستند و بنده رسانه ها را نیز به عنوان همکاران و همراهان شورا می دانم .

علیرضا تاج شهرستانی با اشاره به اینکه همه ما به دنبال داشتن جامعه ای خوب و سالم هستیم افزود: رسانه ها را خارج از دایره شورا و شهرداری نمی دانم و معتقدم مردم باید از این طریق در جریان تمامی تصمیمات شورا باشند.

وی با تاکید به اینکه از نظرات سازنده و تعامل با رسانه ها خوشحال می شوم بیان کرد: همواره پاسخگوی رسانه ها هستم و در موضوع ورود بنده به انتخابات شورای رشت نیز موارد را سبک و سنگین کردم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شورای ششم رشت نمی خواهد وارث اتفاقات نامیمون برخی از شوراهای ادوار گذشته این شهر باشد تصریح کرد: در مورد انتخاب شهردار رشت ، سعی کردیم با بررسی تمام جوانب اقدام کنیم و شهردار در حوزه انتصاب مدیران نیز بر اساس قانون باید مستقل عمل کند.

تاج شهرستانی با تاکید به اینکه شورای ششم رشت به غیر از منافع مردم هیچ خواسته دیگری ندارند افزود: بین اعضای شورا و شهردار رشت اختلافی وجود ندارد اما در مجموع شورا باید به نقش نظارتی اش عمل کند و در انتصابات به شهردار رشت بابت انتصاب افرادی اصلح مشورت دهد.

وی به عدم پرداخت مطالبات برخی از رسانه ها توسط شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: این مهم را حتما پیگیری می کنم.


عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به ساماندهی دستفروشان در رشت بیان کرد: این موضوع نیز در کمیسیون های تخصصی شورای رشت در دست بررسی است .

تاج شهرستانی به مطلب منتشر شده در یکی از رسانه ها اشاره کرد و گفت: آن رسانه مدعی شده بود که از حضور بنده در شورا نگران است که باید بگویم مگر بنده نیروی اسرائیلی هستم که از حضورم احساس نگرانی دارد و به غیر از خدمت و رفع مشکلات شهروندان دغدغه دیگری ندارم .

وی با ابراز گلایه از وضعیت زمین های نسقی در رشت افزود: شهروندان رشتی که در زمین های نسقی ساخت و ساز کرده اند ، بابت نداشتن امتیازاتی همچون گاز، برق و آب با مشکلات فراوانی مواجه هستند و باید این مشکل برطرف شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه معتقدم در انتخابات دور آینده شورای رشت چند نفر از اهالی فرهنگ و هنر منتخب می شوند بیان کرد: در حوزه سیاست باید صادق باشیم و مردم پذیرای افراد صادق هستند.


تاج شهرستانی با اشاره به اینکه شورای ششم رشت نسبت به تخلفات بی توجه نیستند گفت: اگر غیر از این عمل کنیم به آرای مردم خیانت کرده ایم و بنده سعی می کنم در تمام مباحث نظارت داشته باشم .


وی با بیان اینکه در انتخابات آرای خودم را از مردم کوچه و بازار گرفتم تصریح کرد: آرای خودم را از محلات کم برخوردار رشت کسب کردم و معتقدم باید در توزیع خدمات نگاه عادلانه به تمامی محلات رشت معطوف شود.