خلاصه خبر جدید درباره انتصاب‌های خبرساز به خبرهای فیک یا ساختگی می‌مانند؛ «رئیس فدراسیون تنیس با لیسانس پرستاری معاون وزیر اقتصاد شد».

گیل خبر/ به نقل از شرق؛ ماجرای انتصاب‌های خبرساز البته به همین یک مورد خلاصه نمی‌شود و پیش‌تر و در ماه‌های گذشته چه در شهرداری تهران و چه در چندین وزارتخانه مهم اقتصادی دیگر هم این موضوع بحث‌برانگیز شد؛ مدیرانی که این‌بار داماد یا فامیل‌های همسر خود را به مناصب مهم منصوب کردند.

علاوه‌ بر این هم چندی پیش فهرست انتصاب‌های فامیلی در وزارت تعاون منتشر شده بود که سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صفحه توییتر خویش انتصاب فامیلی در این وزارتخانه را تکذیب کرد.

این تکذیب‌ها البته در حالی است که همین حالا و بنا بر اخبار رسمی در چندین وزارتخانه‌ مهم افرادی نزدیک به وزیران یا مدیران ارشد به مسئولیت مهم رسیدند که حتی اخبار انتصاب‌ آنها نیز به‌طور رسمی منتشر شده‌ است.

حالا باید منتظر ماند و دید دولت سیزدهم چه برنامه‌ای برای این موضوع حاشیه‌ساز دارد و آیا مجلس تلاش خواهد کرد با قانونی تازه راهی برای مقابله با این انتصاب‌های فامیلی دست و پا کند یا اینکه از اساس چه راهی برای چنین معضلی وجود دارد؟

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code