فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۸۱ کیلوگرم حشیش در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل بار هندوانه در شهرستان بندرانزلی خبر داد.

گیل خبر/ به نقل از ایسنا؛ سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگارن در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در دستورکار پلیس قرار دارد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بندرانزلی هنگام کنترل نامحسوس محور حسن‌رود - انزلی یک دستگاه کامیون حامل بار هندوانه را برای بررسی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه در پی اظهارات ضد و نقیض راننده کامیون، بار هندوانه آن مورد بازرسی قرار گرفت، گفت: ۸۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای داخل هنداوانه‌ها جاساز شده بود، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی از دستگیری متهم ۴۱ ساله این پرونده و معرفی وی به مرجع قضائی خبر داد و بیان کرد: کامیون حامل موادمخدر توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: موادمخدر علاوه بر تاثیری که بر افزایش میزان جرایم و در نتیجه کاهش احساس امنیت دارد، باعث می‌شود همه ساله بخش قابل توجهی از منابع انسانی و اقتصادی جامعه به صورت مستقیم و غیرمستقیم به مقابله و درمان اعتیاد در جامعه اختصاص داده شود.