مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از ضرورت بارگذاری برگ تقاضای بازگشایی مدارس در سامانه ltms از سوی مدیران خبر داد.

گیل خبر/ به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ محمد رحمتی با اشاره به واکسیناسیون صددرصدی دز اول واکسن کرونا برای دانش آموزان استان ، گفت : با توجه به این که مجوز بازگشایی مدارس ابتدایی را ستاد ملی کرونا صادر کرده ، مدارس ما از اول آذر آماده میزبان دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دانش‌آموزان ابتدایی است.

وی با بیان اینکه بر اساس بخشنامه وزارت بهداشت ، مدیران مدارس متوسطه اول و ابتدایی باید فهرست موارد بهداشتی ضروری برای بازگشایی را تکمیل و در سامانه اعلام شده ، بارگذاری کنند تا پس از بررسی درخوست بازگشایی و داشتن شرایط لازم ، این مدارس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بازگشایی شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به برخی موارد مهم برای بازگشایی مدارس ، گفت : تهویه مناسب کلاس‌های درس، فاصله یک و نیم متری دانش‌آموزان از یکدیگر، واکسینه شدن همه دانش آموزان و استفاده از ماسک در کلاس و رعایت بهداشت فردی برای دانش‌آموزان از مورادی است که در مدارس باید رعایت شود.

محمد رحمتی به خانواده‌ها توصیه کرد : بچه‌ها قبل و بعد از خروج از مدرسه دست‌های خود را شسته، از مواد غذایی بسته بندی شده در فضای باز مدرسه استفاده کنند و لازم است دانش آموزان ماسک اضافی همراه خود داشته باشند تا در مواقع ضروری از آن استفاده کنند.

همرسانی کنید:

نظرات شما:

ریحانه 26 آبان 1400 ساعت 11:08

به جون بچه هامون رحم کنید

نظر دهید - پسندیدم 0

نظر شما:

security code