مدیرکل راهداری گیلان، با بیان اینکه در محور اسالم - خلخال بین ۱۰ تا ۱۵ سانت برف باریده است، افزود: ارتفاع برف در محورهای پونل - خلخال و سیاهکل - دیلمان نیز به ترتیب ۱۰ و هفت سانت گزارش شده است.

گیل خبر/ فریبرز مرادی، با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه های مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر در سه محور اسالم - خلخال، پونل - خلخال و سیاهکل - دیلمان بارش شدید برف داریم.

وی با بیان اینکه در محور اسالم - خلخال بین ۱۰ تا ۱۵ سانت برف باریده است، افزود: ارتفاع برف در محورهای پونل - خلخال و سیاهکل - دیلمان نیز به ترتیب ۱۰ و هفت سانت گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به بارش خفیف برف در محور ماسال - گیلوان، خاطرنشان کرد: شاهد توقف بارش برف در دو محور بلوردکان - خصیب دشت و حشمت آباد - کلیشم هستیم.

مرادی، با اشاره به وضعیت محورها در مرز استان های همجوار، یادآور شد: گردنه الماس در محور پونل - خلخال و گردنه حیران در محور آستارا - اردبیل با بارش برف و مه مواجه بوده و در محور کوهین - منطقه لوشان قزوین نیز مه غلیظ وجود دارد.

وی با بیان اینکه در اکثر محورهای مواصلاتی استان بارش باران داریم، گفت: کلیه راه ها باز و ترافیک در جریان است و لذا رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code