استاندار گیلان، با تصریح اینکه مردم از وعده‌ها خسته‌اند و باید در میدان عمل به آنان خدمت کنیم، گفت: شخصا به عنوان‌ پیشرو در عرصه حل مشکلات حاضر می‌شوم و مدیران را پای‌کار می‌آورم و اگر در مسیر خدمت به مردم مدیری کوتاهی کند، گذشت نمی کنم.

گیل خبر/ به نقل از ایسنا: اسدالله عباسی، با بیان اینکه در میدان عمل به صورت جهادی باید تصمیمات واقع گرایانه بگیریم، اظهار کرد: با ایجاد تحرک باید شاهد شتاب بخشی در حوزه‌های مختلف باشیم و موانع توسعه‌ای را از پیش رو برداریم.

وی بر لزوم تلاش مضاعف برای تحقق شعار «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» تاکید و خاطرنشان کرد: در مسیر رفع مشکلات باید با اراده‌ای قوی، بدون شعارزدگی و تشریفات و به صورت خالصانه برای خدا گام برداریم.

نماینده عالی دولت در گیلان با تصریح اینکه مردم از وعده‌ها خسته‌اند و باید در میدان عمل به آنان خدمت کنیم، گفت: شخصا به عنوان‌ پیشرو در عرصه حل مشکلات حاضر می‌شوم و مدیران را پای‌کار می‌آورم و اگر در مسیر خدمت به مردم مدیری کوتاهی کند، گذشت نمی کنم.

وی با بیان اینکه اکنون امید مردم زنده شده و نباید آنان را مایوس کنیم بلکه باید لبخند را به چهره آنان بیاوریم، افزود: وقتی اعتبار و مصالح موجود است نباید به بهانه‌های مختلف، چوب لای چرخ امور بگذاریم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه اجازه ایجاد موانع و بروکراسی مزاحم را به احدی نخواهم داد، گفت: در مسیر رسیدن به اهداف نظام، توسعه کشور و نیز سرمایه‌گذاری برای رونق اشتغال و کسب و کار قوای مجریه، مقننه و قضائیه یک دل و همراه در کنار یکدیگر هستند.

وی به تصویب کلیات طرح جامع شهر ماسال در جلسه روز گذشته شورای برنامه‌ریزی و توسعه گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: با حمایت‌های مختلف باید امور سرمایه‌گذاران و مردم را تسهیل کنیم تا لحظه‌ای نگرانی برای آنان ایجاد نشود.

عباسی با اشاره به اینکه دست سرمایه‌گذاری که ریسک این مسیر را می‌پذیرد و در بخش‌های مختلف ورود می‌کند، می فشارم، افزود: با اقداماتی که درخصوص طراحی سامانه تسهیل صدور مجوز انجام شده، روند استعلامات تسریع می‌شود.

وی بر لزوم احصای مشکلات طرح‌های هادی روستایی و راه‌های ارتباطی تاکید و با بیان اینکه نباید پروژه ها را مشمول مرور زمان کنیم، متذکر شد: با حفظ محیط زیست می‌توانیم بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه اعتبارات محرومیت زدایی براساس اولویت روستاها هزینه شود و بیان اینکه موضوعات مرتبط با منابع طبیعی باید در درون استان برطرف شود، افزود: باید در میان مردم باشیم و درد دل آنان را بشنویم.

وی با اشاره به اینکه فرزند گیلان هستم و دردهای مردم استان را در سینه دارم، گفت: درخصوص مشکلات و گره‌هایی از مردم که می‌تواند در درون استان برطرف شود نباید نگاهمان به خارج از گیلان باشد.

استاندار گیلان تصریح کرد: از تمامی ارتباطات ملی خود به نفع مردم گیلان استفاده می‌کنم تا شاهد ایجاد آرامش آنان باشیم.

عباسی، با بیان اینکه توقف مردم پشت درب اتاق کار مسئولان و فرمانداران پذیرفتنی نیست؛ خطاب به بخشداران خاطرنشان کرد: مشکلات مردم باید با پیگیری مضاعف در بخشداری برطرف شود و نباید آنان را برای امور ساده به ادارات استانی ارجاع دهیم.