سرمربی سپیدرود از شرایط نابسامان این تیم در آستانه شروع رقابت‌های لیگ دسته دوم خبر داد.

گیل خبر/ به گزارش ایلنا، حسن اشجاری، سرمربی سپیدرود رشت در شرایطی که تیمش دو روز دیگر باید دیدار هفته اول لیگ دسته دوم را برگزار کند حضورش در زمین قطعی نیست و مشکلات شدیدی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند ممکن است حتی تیم را به انحلال بکشاند. واقعا این میزان بی خیالی مسئولان که در آستانه بازی مشخص نیست کدام بازیکنانم را در اختیار دارم در نوع خودش جالب است. 

حسن اشجاری، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در خصوص وضعیت تیمش در آستانه شروع رقابت ‌های لیگ دسته دوم گفت: وضعیت سپیدرود برای بازی اول افتضاح است و اصلا شرایط خوبی نیست. من به عنوان مربی نمی‌دانم کدام بازیکنانم را در اختیار دارم و کدام بازیکنم کارتش صادر می‌شود و اصلا فدراسیون به ما اجازه بازی می‌دهد یا نه. باشگاه بدهکاری سنگینی دارد و به فدراسیون بابت ثبت نام و حق عضویت بدهکار است و پنجره نقل و انتقالاتی ما به واسطه شکایت دوستان طلبکار بسته است و تا این لحظه برای بازی روز یکشنبه شرایط خوبی نداریم و ممکن است اصلا اجازه بازی نداشته باشیم.

وی در مورد اینکه چقدر از وعده‌هایی که به او داده شده عملی شده است، توضیح داد: روز اولی که به عنوان سرمربی به این تیم آمدم مسئولان قول دادند وضعیت متفاوت از فصل گذشته باشد و از ما حمایت کنند ولی متاسفانه امروز در حالی شصت و چهارمین جلسه تمرینی را برگزار کردیم که تا بحال هیچ مسئولی سر تمرین ما نیامده و چند روز که تمرینات ما برگزار نشد و ظاهراً هیچ اهمیتی به تیم شهر و استان نمی‌دهند. من خودم هرچه تلاش کردم نتوانستم مسئولان را ببینم و فقط تلفنی یک بار با فرماندار صحبت کردم که هیچ کمکی به تیم نشد. در حال حاضر تیم در تامین مخارج یومیه خود مانده است و هیچ پرداختی به بازیکنان نداشتیم و بدون پرداختی به بازیکنان و کادرفنی دو ماه و نیم تمرین کردیم.

سرمربی سپیدرود در مورد اینکه از این تیم می‌شود انتظار صعود داشت یا نه، گفت: با این شرایط شاید فقط هوادار از ما انتظار صعود باشد ولی اوضاع تیم ما به گونه‌ای نیست که بخواهیم به صعود فکر کنیم و اصلا شرایطش را نداریم و خودم اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنم. روزی که اینجا آمدم اهداف بزرگی در سر داشتم ولی خبر نداشتم اوضاع تا چه حد بحرانی است. هیچکس به فکر سپیدرود نیست و تیم ریشه دار با بیش از ۵۲ سال قدمت هیچ آینده روشنی پیش رویش نیست و با این شرایط حتی احتمال انحلال سپیدرود وجود دارد و من اصلا امیدی به بهبود شرایط با این روند ندارم .

 امیدوارم مسئولان هرچه زودتر به کمک تیم بیایند و سپیدرود را از این شرایط نجات دهند، در غیر این صورت اتفاقی که برای خیلی از تیم‌های قدیمی و ریشه دار فوتبال ما مثل برق شیراز و استقلال خوزستان رخ داده برای سپیدرود هم در پیش است و دوست ندارم چنین حرفی را بزنم ولی اگر امروز هشدار ندهم فردای روز مدیون هوادارانی هستم که دل خوشی شان این تیم است.