دکتر محمد اسماعیل هنرمند رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان از مکاتبه با سازمان تبلیغات اسلامی و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان بمنظور تشریک مساعی درجهت آگاه سازی مدیریت مصرف برق خبر داد.

گیل خبر/ هنرمند گفت: در راستای عملیاتی سازی برنامه ­های ترویج فرهنگ مدیریت مصرف انرژی برق وزارت نیرو تلاش می شود از ظرفیت های فرهنگی و دینی استان گیلان برای بسط آموزه های مدیریت مصرف برق استفاده شود.

وی افزود: شورای سیاست گذاری  ائمه جمعه استان و  امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی ضمن مکاتبه با ائمه جماعات و هیأت های امناء مساجد سراسر استان، زمینه لازم برای ترویج این فرهنگ حسنه را در جامعه با انجام سخنرانیهای کوتاه مابین صلاتین و همچنین  تریبونهای نماز جمعه وجماعات فراهم کرده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: تابستان سالجاری شرایط بحرانی را برای صنعت برق کشور فراهم آورد زیرا  با شروع زودهنگام افزایش دما در کل کشور و تداوم این شرایط، تراز بین تولید و مصرف برق از بین رفت، بگونه ای که در بسیاری از روزهای تابستان ۱۴۰۰ شکاف بالغ بر ۱۱ هزار مگاواتی بین تولید برق در نیروگاهها و نیاز مصرف برق در کل کشور شاهد بودیم.

هنرمند تاکید کرد: تلاش تمامی کارکنان صنعت برق کشور تامین برق پایدار در تمام طول سال است و همراهی مردم نقشی پررنگ در این زمینه دارد.

وی درپایان اظهار داشت: سامانه برق ایران (برق من ) کوتاهترین راه برای رفع مشکلات و اعلام خاموشیها  محسوب می شود برای تحقق این مهم، مشترکین می توانند با  مراجعه به سایت شرکت به آدرس  www.gilanpdc.ir یا کافه بازار بانصب این اپلیکیشن  جامع  و کار بردی از مزایای آن  استفاده کنند.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code