اعتراض طرفداران به مشکلات متعدد باشگاه سپیدرود

تیم فوتبال سپیدرود رشت بعد از دو سقوط پی در پی از لیگ برتر به دسته دوم شرایط مناسبی ندارد و هواداران این تیم با برگزاری تجمع می خواهند صدای اعنراض خود را به گوش جامعه فوتبال ایران برسانند.

گیل خبر/ به نقل از ایلنا، هواداران سپیدرود در آستانه آغاز مسابقات لیگ دسته دوم ایران در اعتراض به مشکلات مالکیتی باشگاه محبوب شان در مقابل اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال گیلان تجمع برگزار کردند.

آنها با تهیه بنر و پوسترهایی با مضمون اعلام حمایت از سپیدرود و گله و اعتراض به مسئولان سیاسی و ورزشی گیلان، ناراحتی خود را از وضعیت قدیمی ترین تیم فوتبال گیلان اعلام کردند و در یکی از بنرها با مقایسه مسئولان دو استان گیلان و اصفهان نوشته شده بود: «اگر مسئولان اصفهان هم مثل شما فکر می کردند امروز سپاهان و ذوب آهن وجود نداشتند! خوشحال باشید که سپیدرود تا خشک شدن فاصله ای ندارد؛ آخرین ضربه را محکم تر بزن و سپیدرود میراث آبا اجدادی ماست»

نکته جالبی که در بین هواداران سپیدرود می شود دید حضور مو سپیدها در کنار جوانان است و حکایت از قدمت این تیم و وفاداری هوادارانش به تیم محبوب شان دارد که این اتفاق در کمتر تیم فوتبالی در ایران به چشم می خورد و واقعا حیف است چنین تیمی با قدمتی بیش از پنجاه سال مورد حمایت متولیان ورزش گیلان قرار نگیرد و هنوز خاطره دو صعود پی در پی سپیدرود از لیگ دسته دوم به دسته اول و برتر و شر و شوقی که هواداران پرتعداد سپیدرود به کالبد فوتبال ایران تزریق کردند از یاد جامعه فوتبال نرفته است. 

سپیدرود که یکی از معدود تیم های صد در صد خصوصی فوتبال ایران است پس از انصراف علی کریمی از مالکیت به فردی به نام کیومرث بیات واگذار شد وی پس از سقوط این تیم از لیگ برتر هرگز به تعهدات خود به عنوان یک مالک عمل نکرد و بیش از سه سال است که سپیدرود با مدیرعامل اداره می شود.

سپیدرودی ها در تمام این سال ها با برگزاری تجمع های اعتراضی و طومار نویسی سعی کرده اند که مسئولین را نسبت به شرایط نامناسب تیم شان حساس کنند که البته ادامه و استمرار این اعتراضات بیانگر این است که هرچقدر در آزمون وفاداری نسبت به سپیدرود سربلند بودند اما در هوشیار کردن مسئولین گیلان ناکام بوده اند!